728 x 90

Sabtu, 9 Mei 2009

Optical Illusion or NOT?

Selamat Hari Sabtu!! Hari ni sebelah pagi aku tak ke mana - mana. Ada a few paperworks yang perlu disiapkan. Sambil tu surf internetlah, apa lagi aktiviti menarik yang boleh dibuat kat depan komputer ni. Aku tengah kumpul material on optical illusions, came across this picture. Okay, apa yang korang perlu buat, stare@pandang lama2 kat bahagian pintu. Lebih tepat lagi kat benda colour biru tuh. Jangan alihkan pandangan. Pandang selama satu minit. Apa yang korang nampak?


 
Heheh optical illusion or NOT?

Oh ya, kalau berminat dengan optical illusions, layarilah laman web ni 

8 ulasan:

  1. Sis baru nk bava entri lelama Farrah ni sbg penghargaan kerana rajin baca entri lama blog sis JM

    sekali..bila tenung dekatp intu warna biru tu...Astaghfirullahalzim...nasib baik dah siap makan.....aduh..rasa nk luruh jantung...ahahaha...terkezut mak!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sis, terharu sangat saya. Sebenarnya saya yang patut beri penghargaan pada, sis! Saya banyak belajar benda baru dari sis, dari blog Jari Manis Travel.

      Padam
  2. SS datang sini... Saje nak bace entry Cikgu Ceketed yg lama... He He He...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya malu2 biawak kat sini. Sorry ye,..time awal2 blogging, masih jongos dan mentah heheheh

      Padam
  3. Tenung punya tenung... Sekali keluar... Ha Ha Ha Ha... Adeiii laaa... Dah la sensorang atas katil memalam gini... Cisss!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamakkk,..nasib baik tak tercopot jantung tu...

      Padam
  4. Bila baca komen2 kat ats jadi mls nak tunggu gambar loading. Macam seram jea. I cannot. hee

    BalasPadam
  5. Heh, nsb baik line internet mlm ni slow. Tak keluar gambar tuu. Alhamdulillah :)

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...