728 x 90

Khamis, 21 Mei 2009

Tabby - Kiki yang bisu dan 'hyper'

Well, inilah kucing aku yang bisu (dia mengiau tak keluar suara) dan hyperactive. Kitten kalau hyperactive dia tak leh duduk diam langsung + suka gigit-gigit. Setiap hari akulah jadi mangsa utk Tabby Kiki translate 'hasil seni' nya. Gigi sikit punya tajam. Sekarang ni aku memang calar - balar, kena gigit kena cakar. Musykil,...dengan Dah dia takut (maybe sebab dia takut nanti Dah tak bagi makan kot) and kemungkinan besar dia memang ingat aku playmate dia, cheh.

Ini ada gambar Tabby Kiki untuk tatapan korang. Student aku Wafa yang beri aku kucing ni sebab si Tabby Kiki ni anak kucing yang terpisah dari emaknya. Moga2 Tabby Kiki sihat & membesar bagai johan hidup bersama aku.

Muka Tabby bila kena tangkap gigit charger handphone!
Aksi Tabby-Kiki sedang tidur.


8 ulasan:

  1. Tabby-kiki ni semakin hyper.semua mende dia nak gigit.ko patut postkan sekali pasal citer Me and Marley.Sebijik sama.Tajuk ko FAMF and Tabby :)

    BalasPadam
  2. Tabby Kiki...so cute namanya..sis JM pun cuka suka kucing..suka peluk2 dan cium tapi tak suka kalau bulunya gugur..melekat di baju...mesti dh besar kan TAbby kiki skrg

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tabby dah tak de, sis. Dia sakit dan dah pergi :(
      Saya pun sama macam sis. Suka kucing, tapi kurang suka tang bulu gugur.

      Padam
  3. Adakah Tabby Kiki senakal Yuri? Ha ha ha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tabby Kiki baik dan memahami. Gigi dia guna utk makan jer hihihi

      Padam
  4. Ok... Done travel di tower Cikgu Ceketed untuk May 2009!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terharu. Terima kasih sebab sudi jenguk entri arkib di tower saya ni :)

      Padam
  5. comelnya tabby tapi dah xada dah kan...

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...