Rabu, 1 Julai 2009

Dorayaki

Semalam aku dan Dah ke Carrefour Kepong. Saja jalan-jalan sambil beli barang rumah yang dah habis. Lepas shopping, aku ternampak satu stall jual 'dorayaki' dekat foodcourt. Rindunya nak makan dorayaki!!! Last time makan, aku beli dorayaki keluaran Bee's Bakery. Tak gebu sangat. Last week, jumpa gerai dorayaki kat pasar malam Paya Jaras, tapi disebabkan dorayaki tu dah divariasikan dengan pelbagai warna+perasa,...terus aku 'tersentak' tak jadi beli. Bayangkan ada dorayaki warna hijau pandan dan pink!! Tapi, Is, one of aku nyer students kata dorayaki pasar malam tu sedap....emmmm nantilah aku cuba.

So, berbalik kepada cerita aku di foodcourt tadi,...aku pun belilah dorayaki, letak krim coklat. Yummmyyyy!!!!! Tersengih-sengih aku makan dorayaki sampai habis. Oh jap, sempat snap gambar!!!


14 ulasan:

  1. sis JM datang jengan entri yg lama :-) Dorayaki? adik beradik Takoyaki ke...hihi..kalau Takoyaki sis pernah mkn ketika ke Jepun ri tu tapi kalau Dorayaki mmg x pernah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala sis,..terima kasih la sudi menyerikan entri2 lama saya. Dorayaki ni yang Doraemon suka makan. Macam lempeng berkapit dalam tu ada inti kaya/jam :)

      Padam
  2. Assalamulaikum.maaf kak ekin jalan2 komen post lama hihhi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apsal lak minta maaf? Heheheh thanks sudi gali entri2 lama akak :)

      Padam
  3. Sambung check in travel di tower Ceketed July...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rajinnya, SS! Kalau dekat, saya dah belanja dorayaki 3 bijik!

      Padam
  4. Boleh bayang cemana Cikgu Ceketed tersentak pasal dorayaki... Mesti comel macam doraemon... Keh keh keh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huhuhu yg pasti tidak comel. Orang lain tengok saya, orang lain tersentak sama hahahahah

      Padam
    2. Sape kata cikgu tak comel... SS tengok cikgu comel je... Rupa paras itu anugerah Allah... Yang penting hati kena comel...

      Padam
    3. Yesssssss! Hati comel tu saya nak. Itu paling penting :)

      Padam
  5. SS pernah makan Dorayaki kat Lavender... Yes! Sedap gilezzz!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yummyyyyy! Ada rasa jadi macam Doraemon tak?

      Padam
    2. Blink2 lampu ajaib bila makan... ha ha ha...

      Padam
    3. Hahaha blink blink tuh! Asyikkkkkk!

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...