728 x 90

Sabtu, 14 November 2009

America's Next Top Model Cycle 13

Nicole

Laura

Ini salah satu rancangan TV kegemaran aku. Aku mula-mula tengok rancangan ni masa Cycle 2 ditayangkan and Yoanna yang jadi winner. Sejak tu memang tak pernah miss. Diam tak diam, dah sampai musim 13 dah sekarang! Cycle 13 ni menarik sebab kali ni Tyra buat konsep 'petite models'. Kiranya hanya yang berketinggian 5'7 dan ke bawah je yang boleh sertai pertandingan ni.

Sekarang ni dah nak masuk episod akhir. Dalam ramai-ramai peserta aku suka Nicole & Laura. The best part is both Nicole & Laura jadi Final 2! Kiranya diorang ni memang boleh ambil gambar cantek-cantekkkk!! Ramai yang ramal Nicole menang termasuklah aku heheheh kita tengok nanti aku update minggu depan.

Update:
Cycle 13 dah tamat & the winner for this petite model cycle is NICOLE :)





5 ulasan:

  1. Nur Insyihah saifuddin20 November 2009 4:37 PTG

    yeeha!!kak,best2.Nicole juara kan.memang dia peberet saye.tapi sian Laura.berharap sangat kan.nway congrats NICOLE

    BalasPadam
  2. beh..ni yg mana? adakah aku ketinggalan? slalu aku tgk yg ulangan je..huhuuhuh...

    BalasPadam
  3. eiffa dear, ko tidak ketinggalan. ni cycle 13, baru abis tayang kat US. aku rasa tv kita baru tayang sampai 12. kalau nak tgk, ko carik kat youtube :)

    BalasPadam
  4. phew..lega mak..hahha...aku ari2 dok nunggu kat siaran talibesen berbayor tu...nunggu cite ni lah..hahhahah..rupenye ko tgk kat tube kamu ye..iskkkk..

    BalasPadam
  5. skrg ni follow lagi tak rancangan TV kegemaran ni

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...