728 x 90

Rabu, 16 Disember 2009

Muffins Gift Pack


Dah siap! Nenek suka gift pack dengan reben gold. Ibu pula suka yang reben ungu. So, aku buat dua version.


Gift pack ni aku buat hujung minggu lepas. Adik aku order untuk beri pada staff dia sebelum dia ambil long leave. Ada 6 perasa


Muffin Double Chocolate Chips siap dulu.
Vanila siap paling akhir :)

  • Vanila
  • Vanila + Chocolate Chips
  • Double Chocolate Chips
  • Kiwi
  • Blueberry
  • Mocha + Walnut

Kebetulan Sabtu pagi kena sakit mata. Dua-dua mata gatal + merah macam kuntilanak. Kiranya kalau nak jadi 'pontianak tambahan' dalam mana - mana citer hantu aku tak perlukan make-up tambahan. Terus Chucky bawak pergi klinik. Dapat antibiotik, ubat gatal+merah mata dan ubat titis. Gigih aku titis setiap 2 jam. Alhamdulillah, by petang Ahad...mata dah pulih dan bolehlah aku 'berkarya' menghasilkan muffin-muffin ni.

3 ulasan:

  1. Wahhhhh, muffins ni sungguh menyelerakan!!! terliur saya...

    BalasPadam
  2. salam kak farrah comel aih muffin 2 tu :) mesti sedap ...

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...