Sabtu, 16 Januari 2010

Muffin Bible

Hari Ahad lepas sebenarnya aku ada weekend 'date' dengan mak saudaraku yang duduk di Kampung Tunku. Walaupun aku tak berapa sihat pada hari tu & berniat nak batalkan pertemuan kitorang, tapi auntie N berkeras supaya kami jumpa juga pada petang tu. So, kitorang pun janji nak jumpa sekejap di carpack McDonald Damansara Damai.

Rupa-rupanya, auntie N nak kasi aku hadiah Tahun Baru! Seronoknya!!! Mak saudaraku yang seorang ini memang rapat dengan aku & memahami minatku dalam bab masak memasak ni especially 'baking'. Nak tahu aku dapat hadiah apa?

Taraaaaaaaaaa!!!
The Muffin Bible! Dalam buku ni ada 170 resepi muffin yang enak-enak. Auntie siap belikan aku walnuts, blackberries & raspberries lagi so bila aku balik and belek2 buku ni, ada resepi yang aku boleh cuba. Sooooo sweet & very thoughtful. Thank you so muchhhh, auntie! Insya Allah, I akan cuba setiap satu resepi dalam buku ni + hantar pada you untuk 'mamam' [Semasa post ni ditulis, I've tried several recipes + auntie pun dah merasa Creamy Raspberry Muffins & Double Choc Walnuts Muffins]

4 ulasan:

  1. waaahhhh wat muffin lebih jgn lupe kat saya!

    BalasPadam
  2. lama x makan muffin muffin neh...kangen bangat deh!

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...