728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Sabtu, 25 Jun 2011

Lena Dibuai Ombak

Heheh tajuk posting bukan main lagi. Aku sekarang ni sedang blogging dari tempat penginapan aku yang betul-betul menghadap pantai Port Dickson. Punyalah dekat dengan pantai sampaikan boleh dengar dengan jelas bunyi ombak! Insya Allah, hujung minggu ini akan diluangkan dengan adik kesayangan aku, sahabat baik aku dan pengasuh yang menjaga aku sejak kecil. Trip ini dirancang oleh adik aku dengan kawan-kawan akrabnya. (Thanks so much Cekengah for planning this!) Ala-ala family+friend gathering gitu. So, nanti akan ada acara makan-makan, mandi-manda, jalan-jalan dan tidak dilupakan kerja-kerja heheheh. Aku terpaksa angkut kerja sekali ke PD sebab ada yang perlu disiapkan segera. Angah, Dah dan Mak Tina semua dah lena dibuai ombak. Aku sorang-sorang je yang tengah tercatuk-catuk depan laptop habiskan kerja.
Pandangan pantai dari tempat penginapan aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...