Ahad, 18 September 2011

Roti Bom Telur


Actually, roti bom telur ni bukan datang dari kitchen aku. Roti ni (sorry,...gambar comot sebab dah nak habis makan baru aku terfikir nak snap gambar) angah yang buatkan untuk aku masa aku lapar dekat rumah nenek. Dia buka peti ais, tengok apa yang ada dan TARRRRRAAAAAAAAA!!!!! Terhasillah roti bom telur ni. Aku makan dengan sos cili. Wahhh, sungguh menyelerakan!

Terima kasih, Koyeeen! 

Well, bagi yang nak cuba resepi ni...korang kena ada Roti Bom (Frozen), garam, lada sulah dan telur.

Sediakan roti bom seperti biasa. Then, pukul telur bersama sedikit gara dan lada sulah. Buat telur dadah yang nipis. Kemudian, balutkan roti bom dengan telur tu. Nak lebih sedap, makan dengan Sos Cili Lingam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...