728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Selasa, 20 September 2011

Si Hitam Manis a.k.a. Terung Perilly's

Saja je nak share gambar ni hari ni.


Fisrt time aku jumpa terung warna hitam macam ni. Jumpa masa shopping kat TESCO. Punyalah excited! Sempat suruh Dah ambil gambar. Tengok,..sama tona dengan tudung yang aku pakai kan? Aku namakan terung ni Terung Perilly's.

Sebabnya -- dulu-dulu masa rokok masih boleh diiklankan, warna hitam selalu dikaitkan dengan Perilly's - 
Hitam itu keunggulan,..
Hitam itu Perilly's 

(Err...kalau korang tak ada idea apa yang aku cakap ni, senyumlah sampai telinga. Maknanya korang masih muda lagi heheheh)

2 ulasan:

  1. Terung perillys? hmmm xsilap aku ada nama utk terung ni lah.

    BalasPadam
  2. macam besar ja...1st time jgak tgok..

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...