Ahad, Oktober 30, 2011

Stress? Tertekan? Baca doa ini.

Assalamu'alaikum. Selamat Hari Ahad! Selamat berhujung minggu :)

Pagi tadi lepas Subuh, aku belek-belek buku doa - Doa & Zikir Harian oleh Ustaz Zahazan Mohamed (Terbitan Telaga Biru). Nak buat breakfast awal lagi. So, bacalah buku sikit buat tambah ilmu. Satu ayat pun jadilah. Belajar benda baru untuk diamalkan.

Banyak doa mudah yang boleh dipraktikkan dalam buku ni. Yang menariknya, buku ni bersaiz kecil, jadi mudahlah nak dibawa ke mana-mana. As usual, dari segi persembahan, buku-buku terbitan Telaga Biru memang menarik! Sesuai dijadikan koleksi persendirian atau untuk perpustakaan keluarga. Saya sendiri sudah miliki beberapa buku ilmiah dan islamik terbitan syarikat ini.

Hari ini, aku ingin kongsi salah satu ilmu baru yang telah saya pelajari. Seuntai doa untuk bantu kita atasi tekanan atau stress. Dunia hari ini, perkara remeh-temeh pun boleh buat kita tertekan, kan? Jangan stress! Tekanan dan tertekan sangat tidak elok untuk kesihatan. Baca dan amalkanlah doa kat bawah ini.


*Klik pada gambar untuk paparan lebih besar.


3 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.