728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Sabtu, 12 November 2011

My Joke Died!!!

Hari ini aku bangun pagi dengan perasaan yang super excited. Yelah, hari Jumaat, aku cuti dan tarikh cantik plak tu. Memang plan nak pergi jalan-jalan  hari ni. Cuci mata, shopping sikit.

Pagi-pagi aku terima sms dari C. Macam biasa C bertanyakan khabar.
Hehehe C ni memang kalau lama tak jumpa aku, dia cepat rindu (bagi can la aku perasan sikit)
Aku pun dengan mood yang ceria buat lawakla dengan dia. SMS aku berbunyi:

'Hohoho! Hari ni tarikh cantik! 11.11.11. C tak mahu kawen ke? Muahahaha'

Balasan dari C

'U made me cry :('

Aku dalam keadaan terpinga-pinga 'blur' sekejap. Apsal nangis? Apa yang aku tulis? Lepas duduk diam-diam dan perah otak berfikir pagi-pagi, barulah aku realize lawak aku tu lawak menyakitkan hati namanya! Adussssss!!! Lima enam kali aku tepuk dahi!

OK, hari ni sebenarnya adalah hari ulang tahun perkahwinan C. Masalahnya, C ni ibu tunggal -- dah bercerai dengan suaminya. Of course lawak aku yang suruh dia kahwin pada hari anniversary perkahwinannya yang gagal adalah satu lawak GAGAL!!!

C, I am so sorry! Didn't mean to hurt your feelings!


Huhuhu. My joke died ;)

3 ulasan:

  1. har! har! har! gelak style lain sket. ko kan tgh sibuk blaja slang UK har! har! har!

    BalasPadam
  2. @ Cinta Hijau - Oii, mate!

    @ Mama Sofea Marwan - hahaha lawak salah audience la, Mar :)

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...