728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Rabu, 2 November 2011

A Reason to Smile -- BIG!

Dah beberapa hari aku tak jumpa ibu. Sejak demam memang duduk 'diam-diam' jelah dekat rumah. Memang alah dengan cuaca panas sekarang ni, tak larat nak keluar walaupun balik ke Kuang. Meskipun, tak jumpa atau ziarah Cekebon aku ni, kitorang akan borak-borak + gossip2 la jugak through phone.

"Kakak, mehla datang sini. Ibu ada rempeyek untuk kakak."

"Kakak, ibu ada inang-inang untuk kakak. Nanti kita goreng makan sama-sama."

Aku dah cukup happy dah. Ibu memang tahu tabiat aku yang suka mengunyah ni. Tabiat 'gatal gigi' hehehehe

Sampai Kuang, aku tengok dah 'berkumpul' jajan ibu beli untuk aku atas meja. And the best part is...

Woooohoooooo!!!!!
I got every reason to smile :) and smiling BIG I am heheheh

2 ulasan:

  1. Merlin pun macam nak toblerone jugak :)

    BalasPadam
  2. nasib baiklah dia tak guna magik dia. klu x, xpasal2 hilang toblerone tuh :)

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...