728 x 90

Sabtu, 10 Disember 2011

Si Too-Tee Mangsa Anak-anak Cuti Sekolah

Sekarang ni dekat mana-mana riuh dengan suara budak-budak. Al-maklumlah cuti sekolah. Kat area rumah aku, amat meriah sekali! Tak ada istilah sunyi sepi. Anak-anak jiran aku sangatlah aktif. Aktiviti diorang memang dari buka mata sampailah pejam lena....enjoyyyyy!

Tak sangka pula dalam 'kegumbiraan' mereka berkejar main sana-sini, anak-anak kucing aku turut menjadi sebahagian daripada aktiviti mereka. Biasanya diorang tak ada masa sangat nak main dengan Si Toe-Toe & Too-Tee (baca tentang mereka di sini). Yelah, pagi petang sekolah. Sekarang, tahu-tahu Si Toe-Toe dah kena kendong sampai ke Tingkat 5 blok depan. Sayup je aku nampak anak kucing aku dari tingkap rumah :)

Si Too-Tee? Aku balik rumah satu petang jumpa Too-Tee dengan penampilan setelah 'make-over'. Cuba korang perhatikan dekat atas kepala dia. Ada sentuhan make-up highlighter warna hijau.


Tengok gambar close-up nih.


Dah tu, seluruh badan penuh debu. Confirm kena gomol + guling-guling dalam longkang nih. Inilah antara aktiviti bebudak tu. Kreatif sungguh!

2 ulasan:

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...