Sabtu, Januari 14, 2012

A Good Start for 2012

Inilah entri pertama aku untuk 2012. Walaupun dah dua minggu kita sambut tahun baru, aku tak sempat langsung nak jengah dan 'celebrate' new year dengan blog aku ni. Well, first two weeks ni life agak taxing but alhamdulillah managable lagi :)

Tahun 2012 ni aku mulakan dengan senyuman yang lebar. Nak tahu kenapa?



Well, aku dapat Planner Starbucks dari adik lelaki aku. Aku memang perlukan planner. Maklumlah orang kelam-kabut & pelupa macam aku ni wajib ada planner or organizer. So, minggu terakhir 2011, masa dia datang rumah lawat ibu, aku buat muka seposen mintak planner kat dia. Hehehe ni memang aktiviti tahunan aku,...agak-agak hujung tahun je aku mulalah buat muka tak malu mintak planner/calendar free dari adik-adik. Kesian diorang dapat kakak macam aku nih.

Punyalah excited dapat planner Starbucks. Cantekkkkkk!!! Adik aku kata dia redeem guna points yang dia kumpul. Siap kena buat extra trip ke Starbucks lagi sebab nak cukupkan points. Thanks so much, bro! Really appreciate it.

Bukan itu saja,....Angah pula beri aku table calendar err... actually 3 table calendars! 1 aku letak kat 'opis' aku kat dewan, satu letak dalam bilik dan satu lagi letak kat ruang tamu. Yang 1 ni aku paling suka (yang dalam gambar tu lah) sebab siap ada waktu solat. Senang nak refer. Thanks so much, Cekengah!!! Oh thanks jugak untuk organizers yang macam notebook tuh. Boleh guna untuk prepare bahan ngaja budak :)

So, I've got a planner and a table calendar. It's a good start for 2012, rite?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.