728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Jumaat, 6 April 2012

Baucar Tesco RM10


Awal minggu hari tu, ibu cakap teringin nak makan ikan tenggiri masak berlada. Semalam aku cari ikan tenggiri kat kedai runcit, habis...hari ni aku pergi awal sikit pun habis. Mana tak habis, cari ikan dah nak dekat tengah hari! Hehehehe...

Masuk je dalam kereta, kebetulan dapat notification TESCO through SMS. Hari ni, 6 April, Ahli Clubcard Tesco yang berbelanja RM100 ke atas akan dapat Baucar Tesco bernilai RM10. Menarik tuh!

Congak-congak itu ini, selain daripada nak cari ikan tenggiri,...ada juga barang-barang lain yang nak dibeli. So, aku dan Bott pun berdesupppp pergi TESCO.

Total perbelanjaan hari ni dalam seratus lebih. Maka, layaklah dapat baucar RM10 :)

Tattadaaaaa! Inilah baucar yang aku dapat. [Sengih lebar-lebar sampai telinga!]


So, my next visit to TESCO, bolehlah guna baucar nih. Berbaloi!!!

2 ulasan:

  1. bestlaa dpt baucer. sabah xde Tesco T.T

    BalasPadam
  2. laaa hari ni dah xde ker? aku nak kuar pegi beli barang nih..

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...