Khamis, 10 Mei 2012

Tomato ala-ala 'Farmville'

Wahhhhh, dah bersawang rupanya blog aku! Sebulan lebih tak update dengan sebarang entri baru. OK, kita catch up dengan hasil cucuk tanam aku dulu. Tattadaaaaaaaaa! Inilah beberapa biji 'harvested' tomato hasil titik peluh aku sendiri berkebun belakang rumah heheheh. Aku dah tulis entri [11 biji tomato] sebelum ni mengenai buah-buah tomato yang mula membesar dan meranum di pokok. Hari ni aku kongsikan dengan korang versi 'sudah petik' pulak.

Saiz buah tomato aku ni ada macam 'kudut' sedikit. Ibu kata sebab kurang baja. Noted :)

Sebelum 'dituai' ;)
Kendatipun hasilnya tak seberapa, (cukup-cukup untuk aku masak buat makan 1 famili) aku tetap EXCITED! Ala-ala macam main FarmVille gitu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...