728 x 90

Selasa, 20 November 2012

Birthday Party Uje & Bott


Setelah beberapa kali ubah venue dan  tukar tarikh, akhirnya ibu buat final decision untuk celebrate birthday Uje (adik bongsu saya) dan Bott di rumah. Saya & Angah tarikh nafas lega. Kalau ikutkan, itu memang plan asal. Kemudian tukar sebab 'itu',... then tukar lagi sebab 'ini'. Tukar lagi dan tukar lagi! Sampai kami berdua pun pening kepala. Nak plan something special pun macam dah hilang angin. Padahal, we just nak buat small celebration among family members je.

So, since sekarang dah confirm, barulah boleh plan betul-betul. Heheheh saya jadi super excited. Dari petang tadi round & buat tour keliling dapur untuk fikir nak buat apa as dessert. Nak buat apa ye? Main dish dah settle. Hadiah-hadiah yang saya dan Angah beli, hanya separuh je yang dah balut (oh kad belum siap lagi...) Ish,..kena buat check list ni. Saya ni bukan boleh harap sangat. Sedar tak sedar dah hari Sabtu, baru terkocoh-kacah nak buat itu ini.

MODE: Preparation utk birhday party Uje & Bott ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...