728 x 90

Sabtu, 8 Februari 2014

Masih Mencintainya - Papinka

Papinka? Saya masih kurang jelas mengenai kumpulan ini. Almaklumlah, saya jarang dengar radio jadi tak update sangat dengan lagu apa yang tengah hit & hot. Tetapi, bila 'masterji' gitar saya sarankan saya untuk belajar main lagu ini (saya hanya main lagu senang je,...maklumlah main gitar setakat untuk keluar bunyi je), saya terpinga-pinga. Papinka ke Paprika? Lagu apa?

"Dengarin dulu, dong!" Pesan 'masterji' saya. Oklah. Saya pun carilah lagu ni dan cuba dengar! Heheheh senyum lebar sampai ke telinga! Best! Memang kategori lagu cinta dengar pertamalah!

Lirik Masih Mencintainya - Papinka


Jika teringat tentang dirimu
Berlinang air mataku

Ku rindu saat-saat bersamamu
Kasih sayangmu padaku


Kini kau bukan milikku

Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu

Aku selalu mendoakanmu 
Agar kau bahagia 
Bersama dirinya selamanya


Mengapa mudahnya hatimu mendua

Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia


Betapa sakitnya apa yang ku rasa

Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya


Kini kau bukan milikku

Dan berakhir sudah cintaku
Biarkan saja hatiku bicara
Ku masih sayang padamu


Aku selalu mendoakanmu 

Agar kau bahagia 
Bersama dirinya selamanya wooo wooo


Mengapa mudahnya hatimu mendua

Ku lapangkan dada walau aku terluka
Semoga bahagia bersama dirinya
Karena kau telah memilih dia


Betapa sakitnya apa yang ku rasa

Tuhan kuatkanlah hatiku yang terluka
Semoga ku bisa tuk melupakannya
Karena ku masih mencintainya wooo wooo huuu


Masih Mencintainya - Papinka (Easy Guitar Chords)



DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...