728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Isnin, 3 Mac 2014

My Craft Punches



Ini sebahagian besar daripada koleksi 'craft punches' saya. Kebanyakannya saya beli di DAISO atau POPULAR. Rasanya saya berbelanja kurang daripada RM70 untuk penebuk-penebuk di atas. Memandangkan saya jarang guna 'craft punches' untuk projek-projek kraf saya, saya memilih untuk beli 'craft punches' yang murah dan berpatutan. Dapat kumpul lebih banyak corak/design. Bagi yang baru nak berjinak-jinak dengan kraf kertas, boleh mulakan dengan beli 'punches' sebegini and slowly generate your creative ideas :)

Tapi, seandainya kalian memang peminat kraf yang tegar -- selalu guna craft punches untuk cards, scrapbook atau buat souveniers & gifts, berbaloi untuk beli 'punches' jenis yang mahal sedikit. Lebih tahan lama. Potongan/tebukan yang dibuat pun lebih kemas dan licin.

6 ulasan:

  1. ade jugak benda ni. baru tahu.. teringin nak beli la cmni.. huu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Belilah sebijik dua, Nadya. Macam2 leh buat :)

      Padam
  2. xpernah taw bnda nie... kt kedah xda Daiso lak... nnt turun KL la pergi terjah Daiso...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa nanti kalau turun KL, panjangkan langkah ke DAISO ye.

      Padam
  3. ohw.. tak pernah perasan benda ni kat Daiso.. sebab tak amek tahu before..

    lepas ni boleh bukak mata bila pi Daiso.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes,..selalu gak akak dapat good bargain utk barang2 kraf di DAISO. Tapi kena hati2 lah. Tak semua barang berbaloi dibeli dgn RM5. Ada yg lebih murah di luar.

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...