Ahad, Mac 16, 2014

Kad Ucapan Menggunakan Kertas Pembalut Hadiah

Sebenarnya, untuk membuat kad ucapan sendiri, tidak semestinya kita menggunakan bahan-bahan yang mahal. Dengan kos yang kecil, kita tetap dapat hasilkan kad yang cantik jika kena gayanya. Misalnya, kad di bawah ini, saya cuma pakai pembalut hadiah.


Kad ucapan terima kasih

Kad ucapan 'Terima Kasih',  saya buat bertemakan bunga-bunga yang berkembang mekar pada musim bunga. Saya berkenan corak kertas pembalut ini. Meriah sangat bunga-bungaannya. Jadi, saya potong dan tampal pada kad supaya dapat dijadikan latar bahagian hadapan kad ucapan saya.

Setelah itu, saya gunakan sedikit jalur kertas polka dots berwarna kuning dan oren dan tampal di sebelah sisi kanan kad. Untuk menambah seri, saya letakkan beberapa butir crafts diamentes berwarna merah jambu pada kuntuman bunga dan seekor kumbang hiasan di atas sentimen Terima Kasih.

Cantik, tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.