728 x 90

Isnin, 7 April 2014

Hiasan (Embelishments) untuk Kad & Scrapbook - Bendera-bendera Negara di Dunia


Ini koleksi terbaru saya. Pelekat bendera negara-negara di dunia. Saya perlukan 'embelishments' ini untuk satu projek dengan tema travel. Pelekat ni sesuai sangat sebab saya boleh gunakan bendera untuk mewakili negara yang telah dilawati. Satu lagi, saya kena sediakan kad ucapan untuk seorang peminat bola sepak yang makan bola minum bola dan tidur bola :) Hmmm, ni kena buat research sikit pasal penglibatan negara-negara tertentu dalam bola sepak. Saya ni buta bola.


4 ulasan:

  1. saya juga buta bola...jangan risau...jangankan buta huruf sudha..haha

    BalasPadam
  2. @Lee Wa Wan betul2, jangan buta hurud & buta hati sudah,..

    BalasPadam
  3. hye sis boleh sy tahu mana sis beli flags embelishments tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kedua-duanya saya beli di Mr. DIY. Tapi bergantung pada stok kedai. Ada kawan pernah cuba cari, tak ada. Boleh juga cuba cari di kedai2 buku seperti MPH & Popular.

      Harap info ini dapat membantu.

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...