728 x 90

Rabu, 23 April 2014

Snek Masa Gatal Gigi

Inilah 'obat' untuk penyakit gatal gigi saya. Hihihi,..asyik nak mengunyah je! Cekengah yang beli untuk saya. Sedap!!! Makan 1 tak cukup,..mesti nak lagi dan lagi...dan lagi...


4 ulasan:

  1. baru mlm tadi SB kunyah n telan benda ni..mmg sangat sedap sbb tak manis sgt..

    BalasPadam
  2. @Sue Bee betul tu SB. tak manis sangat jadi syok je makan...

    BalasPadam
  3. saya pun macam tu jugak dulu,kak. makan 1 tak puas, nak lagi dan lagi. sekarang tak lagi. hihi :D

    BalasPadam
  4. @cikcenderawasih Hehehe, akak kena ikut jejak CMA la. Makan tahap x ingat dah ni.

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...