728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Khamis, 29 Mei 2014

...and the balance is RESTORED!

Akhirnya, lepas Maghrib tadi saya senyum lebar nampak limo masuk ke pekarangan rumah. My Cekebon & Cekengah is back!!! Seminggu lebih jugalah mereka berada di London, ziarah adik & adik ipar saya sambil bercuti di sana. Sepanjang tempoh tu, sasau saya dibuatnya sebab rutin harian macam lari! Tak ada regu nak lawan gaduh. Tak ada orang yang saya nak usik/sakitkan hati ;)

Bertambah-tambah gumbira, ada banyak souveniers! Alhamdulillah! Diorang kat sana, mana-mana pergi asyik teringat si Along yang 'tercicir' kat Malaysia. Hehehe,...

"Long, tolong..."

"Long, esok nak lauk berlada."

Saya sengih dengar permintaan-permintaan Cekengah bila dah ada kat rumah. Lama tak dengar dia 'merengek' request itu ini. Right at that moment, I knew the balance in this house is restored! :)




2 ulasan:

  1. Mmg macam tu lah, bila dekat gaduh2, dah jauh2 baru rindu2an kan...
    Hehehe....
    Singgah sambil menabung Lactacyd (^^,)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe betul, dah jauh rindu-rinduan gitu ;)

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...