Khamis, Julai 10, 2014

Hadiah Top Commentators GA by Shikin@Nazeck Dah Sampai!!!

MODE: Senyum lebar sampai ke telinga! Last month saya joined GA yang dianjurkan oleh Sis Shikin. Alhamdulillah, berjaya menjadi salah seorang daripada Top Commentators dan menang hadiah yang ditawarkan. Rezeki Ramadhan gitu! Puyalah excited sebab ini kali pertama saya menang GA. Sebelum ni berpeluang dapat hadiah penyertaan je.

So, malam tadi checked letter box,..hadiah dah sampai!! Yeayyy! Thanks so much, Shikin. Lebih teruja sebab dengan surat, pasti ada setem sekali kan?! Hee,..dapat hadiah dan setem baru untuk tambah koleksi.

KWhite38 collagen& Shiseido Masks

Saya memang suka bertenggek di blog Shikin. Suka baca coretan-coretan hariannya. Shikin ni ramah, rajin blogwalking dan selalu tinggal komen-komen menarik di blog. Singgahlah ke blog Dr. Shikin, ye!

Again, terima kasih banyak-banyak, Shikin. Semoga Shikin semakin dimurahkan rezeki. 


6 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.