Ahad, Julai 06, 2014

Kord Gitar Selamaku Bernafas - Syamkamarul (OST Bila Hati Berbicara)

Kord gitar ni bukan saya yang buat. Yang ini courtesy 'masterji' saya yang tidak lupa untuk emel saya lagu-lagu mudah untuk saya belajar main pada hujung minggu.

Lagu ni best!

Kord Gitar From FAMF Tower


Kord Gitar dan Lirik Selamaku Bernafas - Syamkamarul (Easy Guitar Chords) 

(OST Bila Hati Berbicara)



(Intro)
C G F Em D

Am Dm E Am G
Selagi jantungku berdetak di dalam tubuh
F C Dm E
Aku kan menjaga cintamu di dalam hatiku
Am Dm E Am G
Selama bintang selalu ada di malam-malammu
F C Dm E
Aku kan menjadi cahaya di dalam gelapmu

(Chorus)
C F G
Andai dia tak bisa denganku
Am G F Dm
Aku relakan hidupku tanpa cinta,
F G
Seumur hidupku
C F G
Tuhan ku harap sekali saja
E Am Dm
Aku bisa mencintai dan dicintai,
F G
Seumur hidupku

F Dm
Dan ku berjanji
F E Em
Seperti mentari yang menemani hari
F Dm
Dan ku pastikan
F E
Hidupmu tak akan pernah menangis kernaku



2 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.