728 x 90

Selasa, 29 Julai 2014

Salam Lebaran 1435H

Assalamu 'alaikum w.b.t,

Buat semua kenalan dan teman beragama Islam yang sudi berkunjung ke FAMF Tower, saya dengan penuh takzim ingin mengucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri. Semoga Syawal tahun ini lebih meriah, lebih bermakna dan lebih 'happening' buat kalian semua.

Andai ada saya terkasar bahasa atau mengguris hati sesiapa dalam sebarang entri atau komen saya di blog ini, saya mohon seribu kemaafan. Ampunkanlah saya yang tidak sempurna ini.

Selamat meluangkan masa bersama yang tersayang. Go easy on the kuah lode, ketupat and rendang. Jaga kesihatan juga ya :)


2 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat kak Farrah & readers semua.
    Jemput singgah sini.. Balik kampung .

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...