728 x 90

Selasa, 1 Julai 2014

Semoga Semuanya Dipermudahkan,..

Hari ni hari pertama untuk saya kerja di bulan puasa. Hehehe kelas saya memang mula pada hari Selasa (so, tiada Monday blues untuk saya). Dah dua hari puasa relaks2 di rumah, harapnya hari ni saya kuat & larat untuk lunaskan tanggungjawab harian. Bukan apa, saya alah sedikit dengan cuaca panas terik sekarang. Badan cepat dehydrate, kepala pun mulalah pening-pening.

Alangkah baiknya kalau dapat bobok macam si Yuri nih :) hehehe mood malas kerja dah sampai!

Semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah. Amin.
Oh, sebelum tu,..jangan lupa untuk baca doa di bawah ni.

Doa 3 Ramadhan
Yaa Allah! Berikanlah aku rezeki akal dan kewaspadaan dan jauhkanlah aku dari kebodohan dan kesesatan. Sediakanlah bahagian untukku dari segala kebaikan yang KAU turunkan, demi kemurahan-MU, Wahai dzat Yang Maha Dermawan dari semua dermawan!


7 ulasan:

  1. amin :)

    geramnya tgk kucing tu. arghhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah,..hangin je tengok dia tidur nyenyak cam tu :)

      Padam
    2. Gi kejut die.
      "Bangun2. Batal pose nanti."

      Padam
    3. Hahaha nanti saya cobit peyot dia!

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...