728 x 90

Ahad, 3 Ogos 2014

Dapat Duit Raya daripada Shikin @ Nazeck

Sebenarnya dapat duit raya sebelum raya lagi,...tapi baru sekaranglah berkesempatan nak story. Excited mengalahkan budak-budak! Saya dapat duit raya daripada Shikin kerana jadi among Top Commentators blog Life is beautiful...don't waste it untuk bulan Julai. 

Shikin ni memang friendly. Rajin datang bertandang ke blog ni dan tinggal komen-komen yang selalu buat saya tersenyum. Saya pun seronok baca catatan-catatan di blognya. Ada perkongsian mengenai kesihatan, kisah hero-heronya yang aktif & comel, tips berguna & macam-macam lagi. Rajin buat GA pula tu :)

Buat Shikin, thanks so much for the duit raya! Terima kasih juga sebab sudi meriahkan blog akak ni. Semoga silaturahim yang terjalin akan berkekalan. Teman-teman yang lain, jom serbu blog Shikin ramai-ramai! Klik je pada link kat atas tu ye.
Nota Senyum: Teringin nak buat Top Commentators utk FAMF Tower, tapi malas nak godek blog,...hmmm.


14 ulasan:

  1. Saya pun dah jarang buat giveaway.
    Tak sempat nak manage, kak.
    Saya learn a lot of things mase buat GA..especially jangan bagi hadiah berupa barang banyak sangat kalau tak sempat nak pegi pos laju. Barang comel2 takpe lah.. boleh masukkan dalam peti pos je. Hadiah cash lagi senang kott.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmmm, benda2 ni semua klu tak buat tak tahu kan...coz kita xde pengalaman.

      Padam
    2. Betul. Pengalaman memberi 1001 pengajaran.

      Padam
  2. Walau apepun saya tetap suka bagi hadiah barangan. Ngeeee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi akak pun suka coz ada nilai sentimentalnya,...

      Padam
    2. Betul3...
      Neway,thanx support blog saya.

      Padam
    3. Thanks utk Shikin juga coz support FAMF Tower :)

      Padam
  3. tahniah dpt duit raya.. bestnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, KM. Gumbira mengalahkan budak2 :)

      Padam
  4. Terimbau kenangan lama bila baca entri ni.
    Cepat betul masa berlalu kan,k.Farrah.

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...