728 x 90

Ahad, 3 Ogos 2014

Format Ujian Lisan untuk PT3 2014

Minggu depan, saya akan sibuk bantu anak-anak didik saya yang Tingkatan 3 menyiapkan diri untuk Ujian Lisan PT3 mereka. Tak silap saya, ujian lisan tu akan berlangsung dari 6 - 29 Ogos (jadual perlaksanaan bergantung kepada pihak sekolah).

Kredit Imej - alyn

Format Ujian Lisan PT3 2014

Ujian Lisan PT3 2014 terbahagi kepada dua bahagian - bertutur dan mendengar.

Ujian Lisan - Bertutur
Pelajar perlu memberikan respon  secara lisan.

Ujian Lisan - Mendengar
Pelajar perlu mendengar rakaman audio dan memberikan respon  secara bertulis.

Tempoh
10 - 30 minit

Jenis Item
Respon terhad / respon terbuka / objektif pelbagai bentuk.

Skop Tajuk
Sukatan pelajaran Tingkatan Satu hingga Tingkatan Tiga.

Hanya ini maklumat yang saya dapat secara kasar mengenai Ujian Lisan PT3. Jadi, apabila kelas saya dibuka semula lepas raya ni, saya dan pelajar-pelajar akan mula target dan bincangkan tajuk-tajuk Form 1 - Form 3 yang 'berpotensi' keluar dalam Ujian Lisan. Doakan kami ye :)


11 ulasan:

  1. Mcm ujian lisan kita dulu2 jugak ke?
    Meanss..skolah lain, tarikh pun lain ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haah, bergantung pd cikgu & sekolah. Yg pasti kena buat dalam tempoh waktu tu la...

      Padam
  2. Balasan
    1. ish,...dah lanjut umur sangat nak ambil :) tolong anak2 murid form 3 je

      Padam
  3. Doakan saya tahun ni 2016 pt3

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...