728 x 90

Isnin, 15 September 2014

The Versatile Blogger Award #1 Tagged by Acikidah

Tagged by Acikidah dari Dunia Sementara Acikidah. Terima kasih banyak-banyak ye sebab tag saya. Jom ramai-ramai kita serbu teratak Idah!


Rules:
1) Thank the person who nominated you.
2)Provide a link to the person's blog.
3)write 7 Facts about yourself.
4)Nominate 15 bloggers to the Versatile Blogger Award.


7 Fakta tentang diri saya

~1~
Dalam keluarga, sayalah yang  punya paling banyak hobi! Membaca, berkebun, kumpul setem, main gitar, kraf kertas & scrapbooking, memasak, baking,...

~2~
Akan tension kalau kena cari barang. Tertekan sangat! Berkemungkinan besar tak akan jumpa walaupun apa yang dicari berada di depan mata. Macam dah set dalam kepala, kena cari barang je, semua jadi blur huhuhu

~3~
Belajar main gitar bila dah tua,..pada usia 32 (2013) - sebab tahun lepas saya banyak cabar diri untuk cuba perkara-perkara baru + tunaikan childhood dreams yang termampu :) Jari dah keras! Main gitar pun nak lagu yang senang-senang je. Itu yang kord gitar dalam FAMF Tower ni kebanyakannya easy chords.

~4~
Tak suka dengan orang yang biadap dan kurang ajar. I mean, nilai diri kita tak akan luak pun kalau kita hormat orang lain. Saya masih anggap 'please, thank you & sorry' magic words yang  penting untuk kita ajar pada anak-anak.

~5~
Ada asthma (sejak kecil) and hypertiroid
Tak selalu kena attack tapi sekali kena memang lambat nak baik. Tiroid saya pula akan buat saya imsomnia + a bit grumpy and grouchy :(

~6~
Saya sebenarnya peramah + mudah mesra, tapi muka je ada macam darah-darah gangster sikit hihik 
Nak buat macam mana tu?

~7~
 Ada habit suka mengunyah. Lagi-lagi kalau tengah membaca, tanda kerja budak-budak dan tengok TV. Tabiat ni memang susah sangat nak kikis. Asyik rasa gatal gigi je. And I am a LOUD CHEWER! Kalau saya makan benda yang rangup-rangup, bunyinya sangat jelas kedengaran (meskipun dah tutup mulut rapat-rapat!) Seya cenderung untuk 'goda' orang keliling dengan apa yang saya makan sebab bunyi krup krapnya menyelerakan ATAU saya akan annoy mereka!


*Kali ni saya tidak tag mana-mana nama. Terbuka kepada sesiapa yang berkenan & sudi.

7 ulasan:

  1. hahaha. comel je akak farah ni. lagi2 part ngunyah tuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu bapak akak selalu tanya, "Tak jatuh ke dagu tu? ribut pun berhenti, long!"

      Padam
  2. yeay..dgn in secara x langsung dapat mengenali Farrah dgn lebih dekat lagi :-)
    pstt...bila agaknya leh dgr petikan gitar tu :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi insya Allah, 1 hari nanti ;)

      Padam
  3. Arz moha & wani tag saya untuk ni.
    Tapi tak sempat nak buat lagi.

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...