728 x 90

Sabtu, 4 Oktober 2014

AKU - Dato' Siti Nurhaliza (Easy Guitar Chords)

Sempat siapkan chords lagu ni sebelum bobok. As usual, easy chords! Enjoy!
Credit
AKU - Dato' Siti Nurhaliza (Easy Guitar Chords)
Ciptaan: Faizal Tahir

Untuk Senarai Kord Gitar yang lain, boleh klik di sini.
Dapatkan gitar dan aksesori muzik anda dengan harga terbaik di LAZADA.


Ku Wanita, Ku Punya Harga
Yang Tak Mampu Kau Punyai
Kerna Ku Hanya Mahu Diharga
Ku Wanita


C
Aku berdiri, di sini
F
Dan aku tak gentar diuji
C
Aku lalui sendiri
G
Dan aku hadapi semua

C
Ku punya cara sendiri
F
Dan ku punya rasa di hati
C
Kan ku pastikan kau tahu
G
Dan ku kan setia selalu


F G
Bila harus di sisimu
Am
Tetap datang ku memberi
C
Namun dalam kelembutanku
Am G F
Kau harus tahu


(Chorus)
G
Ku wanita biar apa halangan
Am
Aku tempuh
C
Kerana aku lebih memahami
G
Menanggung sakit tak terperi

F
Wanita
G
Walau tidak sempurna
Am
Aku yakin
C
Kerana aku punya pendirian
G
Dan perasaan seperti mu
Am
Ku wanita


C
Berdiri di sini
F
Dan aku tak goyah dipuji
C
Aku melangkah berani
G
Dan aku gagahi semua


F G
Bila ada tak menentu
Am
Tetap hadir ku untukmu
C
Namun dalam senyum tawaku
Am G F
Kau harus tahu

Ulang (Chorus)

Ku wanita
Oooh… Oh Oh Oh Oh Oh
Wanita
Oooh… Oh Oh Oh Oh Oh
Ku wanita

Ku Punya Harga
Yang Tak Mampu Kau Punyai
Kerna Ku Hanya Mahu Dihargai
Ku Wanita


DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.



12 ulasan:

  1. Terima kasih untuk Dato'.
    Lagu ni memang seswai untuk para wanita.
    Kaum lelaki: Please take note!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu diaaa! Shikin dah keluar warning hehehe

      Padam
  2. Tak pernah dgr sbb x minat ct. Tapi saya minat ft :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak suka arrangement muzik lagu2 FT.

      Padam
  3. xpernah dgr lagi lagu siti yg ini.. boleh tahan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini dalam album fragmen juga. Rasanya kat hot.fm dah mula main lagu ni.

      Padam
  4. kalau lah sis ada masa leh tgk Farrah petik gitar dn cord2 nih kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana tau satu hari ada 'rejeki' hihihi

      Padam
  5. wow. Faizal Tahir yang buat? eh, ini lagu baru CT ke lama? macam x pernah dengar lak.. lagipun lagu dia banyak sangat, x terkejar. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lagu baru. Satu album ngan Jaga Dia Untukku :)

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...