728 x 90

Sabtu, 4 Oktober 2014

Kord Gitar Apa Bisa - Kotak

Untuk hujung minggu, saya dan Si Kapok 'berkenalan' dengan lagu kumpulan KOTAK. Selain itu, ada a few romantic songs yang saya akan belajar sebab terlibat dalam satu projek ni. Lagu-lagunya best! Memang feelinglah kalau petik gitar. Nanti saya kongsikan chordsnya dalam entri-entri yang akan datang.


Lirik dan Guitar Chords 'Apa Bisa' - Kotak

(Intro)
Em  D G C Bm  Am G

Em D G C Bm Am G
jika aku jadi kamu aku akan dengarkan
Em D G C Bm Am G
jika aku jadi kamu aku akan perhatikan

Am Bm Em Am
yang ku keluhkan selalu
Am Bm Em C G F D
pantasnya kamu dengarkan aku dulu

(Chorus)
G Am Bm C
kali ini apa masih bisa
Am D
aku tahan denganmu
G Am Bm C
sebenarnya apa masih bisa
Am D
kamu sayangi aku, apa bisa

Em D G C Bm Am G
jika aku jadi kamu tidak sulit mengalah
Em D G C Bm Am G
karena aku ingin lama sama kamu berjalan

Am Bm Em Am
yang ku keluhkan selalu
Am Bm Em C G F D
pantasnya kamu dengarkan aku dulu

(Chorus)
G Am Bm C
kali ini apa masih bisa
Am D
aku tahan denganmu
G Am Bm C
sebenarnya apa masih bisa
Am D
kamu sayangi aku, apa bisa
C D
apa bisa, apa bisa

(Chorus)
G Am Bm C
kali ini apa masih bisa
Am D
aku tahan denganmu
G Am Bm C
sebenarnya apa masih bisa
Am D
kamu sayangi aku

C D
kali ini apa masih bisa
C D
sebenarnya apa masih bisa
C D
kali ini apa masih bisa
Am D
kita tetap bersama, apa bisa


DISCLAIMER: Lirik lagu di atas adalah hak cipta / hak milik pengarang, penggubah, artis dan label muzik yang berkenaan. Seluruh media - termasuk lirik, 'guitar chords' & klip video yang terdapat di blog ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Sokong artis/penyanyi/kumpulan kegemaran anda dengan membeli CD/nada dering/'caller ringtone' agar mereka dapat terus berkarya.

10 ulasan:

  1. Macam takpenah dengar lagu ni.
    Glamor ke tak, k.Farrah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agak glamer jugaklah. Tapi, akak tak surelah lagu ni baru ke lama, Shikin. Plus, tak semua lagu kumpulan kotak ni keluar kat radio tempatan.

      Padam
  2. Projek ape kak? Dah lama x dgr lagu kotak. Dulu suka lagu dorang yg tajuk masih cinta. Best sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe projek tak de keje cari keje, budak. hehehe. akak pun suka lagu masih cinta tuh.

      Padam
  3. bhahaha sumpah tak pernah dengar lagu lagu yang akak share ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. CT dengar Kpop! Akak satu lagu Kpop pun xtau hihihi

      Padam
  4. x pernah dgr lagu ni. kesian kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe tak kesian pun,...sebab Sis JM expert lagu KPOP!

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...