728 x 90

Rabu, 1 Oktober 2014

Mereka My Spectacular September

Siapa yang spectacular tu? Hehehe kan sejak bulan lepas, FAMF Tower dah ada widget untuk tukang komen terbanyak (baca mengenainya di sini). Jadi, buat julung-julung kalinya, saya buat entri mengenai Top Commentators Bulanan.


My Spectacular September:

Top Commentators for September

Jom terjah blog mereka!



Insya Allah, ada something yang ingin saya berikan pada pemilik nama tangga teratas. Tapi kena tunggu saya selesaikan kerja-kerja yang ada deadlines dulu. Nanti saya hubungi kalian yang berkenaan ye ;)

Tidak lupa, terima kasih banyak-banyak kepada pengunjung@readers yang sudi datang singgah. Saya amat hargai kehadiran dan jejak-jejak kalian di sini. Setiap satu komentar kalian tambah senyuman pada wajah saya. Dunia di FAMF Tower jadi lebih berwarna-warni.


20 ulasan:

  1. akak nak bg apa tuh?huhuhuhuhuhu.........saya sekrg dah tak aktif dah blogwalking and publish entry baru sebab banyak komitmen......sibukkkkkkkk studyyyyyyyyyy......makin banyak sem makin stresssssssssssssssssssss ...erkkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak apa, Aiman. Dahulukan yang penting. Nanti cuti sem, blogginglah puas2 :) Nak lepak kat FAMF Tower sepanjang masa pun boleh. Akak alu-alukan heheh

      Padam
  2. alamak kak farrah,,
    tersalah komen kt entry laen la
    hehehehe
    pape pon suke sgt bangga jap
    wluopn baru sbulan dlm dunia maya nie..
    akk slh sorang yg rajin sggh
    terima ksih kak sbb support ayu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. same to you, ayu. rajin bertandang jengah akak ;)

      Padam
  3. Hehe..namaku di atas sana.
    'tak tercapai akalku'...tetiba pulak..hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheh kan akak pernah kata dulu2,..kalau akak ada top commentators, mesti nama Shikin terpahat kat situ ;)

      Padam
  4. Rasa macam dah lama pulak tak singgah menara kak farrah ni. Haha. Mekaseh kak sebab sudi menghargai peminat akak yg ini :)
    Selagi diberi peluang untuk singgah budak akan singgah.

    BalasPadam
  5. nama saya ada .weweweeeee~~~~~

    BalasPadam
  6. yeay..terima kasih Farrah kerana menghanrgai kehadiran kami. Sis JM pun ada gak ole2 utk top commentar tu..Farah antara yg terpilih tau :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye ke, sis? Huaaaaaa excitednya!!
      Sis JM dgn kawan2 yg lain pun kena tunggu tau. Token of appreciation kita hantar lepas kerja2 yang dihantui deadlines ni selesai :)

      Padam
  7. Saya x sempat nak keluarkan entry top commentator lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Take ur time,...blog kita punya hehehe

      Padam
  8. tersenarai juga? tahniah buat semua pengomen blog :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks ye, Nina. Rajin singgah sini :)

      Padam
  9. saya nampak nama saya !!! saya nampak nama saya !! *loncat loncat* toink toink..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ehh,..baik-baik toink toink tu. Kang jatuh akak tak tolong hehehe
      Nway, thanks so much, CT!

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...