728 x 90

Rabu, 1 Oktober 2014

Oh, Awesome! October

Selamat datang, Oktober! Insya Allah, masuk bulan 10 ni, workload saya dah semakin berkurang. Mood nak relaks-santai-bercuti-liburan semakin menebal dalam diri hehehe

OK. Jom mulakan hari baru, bulan baru dengan baca doa ini. Saya rasa bait-bait doa ini cukup indah. Thanks, AKS sebab forwardkan pada saya :)


Ya Tuhan Pemilik Nyawa, 
usah Kau biarkan aku mencinta,
 melebihi cintaku pada-MU,..
usah Kau biarkan aku berasa takut,
 melebihi ketakutanku akan azab-MU,..
usah Kau biarkan aku bergantung,
 melebihi kebergantunganku pada-MU.





17 ulasan:

  1. alhamdulillah. cepat masa berlalu kan :)

    BalasPadam
  2. Ameen :)
    Moga oktober lebih baik dr september.

    BalasPadam
  3. aminn.. semoga Oktober "menjanjikan" kebahagiaannnn.... hehe

    BalasPadam
  4. Moga oktober memberi sesuatu yg lebih baik..

    BalasPadam
  5. Oktober !please be nice to me....tergagap gagap sekejap cari kotak komen..Mngkin line tenet slow T_T.kenapa akak tak buat pop up comment box.?.senang sikit...(Y)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alamak, comment box ni main cak-cak pula dengan Aiman yea....

      Padam
  6. Balasan
    1. Akak ucap tahniah pada Scha awal2.
      Congrats, Scha!

      Padam
  7. Amin...sis pulak menunggu bulan oktober kerana ada trip dalam bulan nih :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bestnya, Kak JM! Selamat jalan2! Jangan lupa kat kita!

      Padam
  8. cepat betul masa berlalu.. menabung proton sini :)

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Gi ikut Kak JM tu ha! Akak bulan 10 ni sibuk sikit, bebudak nak periksa!

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...