728 x 90

Jumaat, 3 Oktober 2014

Senyum Lebar, Meriah, Mewah, Mesra :)

Hari ini, 3 Oktober 2014, merupakan Hari Senyum Sedunia. Sambutan ini diraikan pada setiap Jumaat pertama bulan Oktober. Jadi,..tunggu apa lagi? Tak perlu keluarkan modal satu sen pun! Hadiahkan senyuman paling lebar, paling meriah, paling mewah dan paling mesra buat insan-insan di sekeliling anda.
Senyummmmm! Sumber gambar - perkongsian di Twitter. Credit goes to the original owner.




22 ulasan:

  1. Senyum ;)
    Akak tau semua hari-hari antarabangsa ke? Hehe.

    BalasPadam
  2. Erkkk... Tak tau pulak ada hari senyum sedunia ni.. Ni baru tau.. ahahh...

    BalasPadam
  3. alolo... tomeinya binatan tu... cekik kang. hahahah..

    BalasPadam
  4. salam..

    wana tag akak, jom join
    http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

    BalasPadam
  5. Singgah senyum senyum kat sini. Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak senyum balik ni...nampak tak? nampak tak?

      Padam
  6. heeeeeeeeeeeeeeee nampak x sis JM senyum lebar nih

    BalasPadam
  7. akakkk, senyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

    hehehe

    BalasPadam
  8. macam2 hari yg disambut skrg.. comelnya :) pandai senyum

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang.....meriah senyuman si putih ni!

      Padam
  9. hari senyum pun ado..hehe..mcm2
    tapi dlm setahun ni mmg ada macam2 hari yg disambut mcm hari jantung sedunia..etc

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye, Nana. Macam2 hari! Hari persahabatan, hari autism, hari untuk orang yang suka buat kad pun ada :)

      Padam
  10. alolololo tomeynya. kalau boleh geguling ni lama dah geguling sama.

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...