728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Sabtu, 13 Disember 2014

Waktu untuk Mengasingkan Diri

Salam Sabtu! Selamat berhujung minggu. Pagi ni saya nak habiskan baca novel daripada salah seorang author kegemaran saya, Claudia Carroll! Ingat boleh khatam malam tadi, tapi mata dah tak larat tongkat! So, some 'Me-Time' for myself today!


Credit

See all of you later. Siapa yang saya belum balas kunjungan atau komen, tak mau kecik hati. Insya-Allah, saya akan drop by petang atau malam nanti :)


32 ulasan:

  1. best yeh kak? nanti saya nak carilah. hehehehe. saya pun baru habiskan novel dari favorite author saya. hehe! seronok je series dia dah habis :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. OKlah. Akak memang suka style dia menulis. Amy, akak keep on lupa, nanti free2 tolong suggest buku Lisa Kleypas yang best ye :)

      Padam
  2. sesekali perlu luangkan masa untuk diri sendiri jugak kan Farrah...happy reading..sis cukup salute dgn org yg minat mbembaca ni..ilmu banyak dan cara bercakap dan penyampaian juga menarik contoh terdekat Farrah MF :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul, sis. Masa utk diri sendiri tu precious sangat.
      Hahaha saya baca novel je, kak. Bahasa tunggang-langgang lagi :)

      Padam
  3. me time..bestnye dpt habiskan masa dengan membaca buku feveret.hee..

    BalasPadam
  4. yup. tulah kebahagiaan.. selamat membaca ! :D

    BalasPadam
  5. Saya suka 'me time'.have fun..salam hujung minggu

    BalasPadam
  6. "me time" saya depan blog je kak. hehe. time lain melayan anak buah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. OKla tuh. Ada gak masa utk diri sendiri kan,..

      Padam
  7. wahh, mesti best ni. thanks for suggestion. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cubalah, Cik Fafa. Buku2 dia not bad :)

      Padam
  8. singgah ahad ! dh malam baru nk terjah. tgh menghabiskan novel juga :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, Nina sudi jengah akak hujung minggu :)
      dah abis baca dah novelnya?

      Padam
  9. seronok bila dapat layan novel kegemaran kan kak..wana dah lama ni x baca novel..asyik x sempat ja..huu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sibuk siapkan order, tak pelah sacrifice masa baca novel hihihi

      Padam
  10. lama dah tak luangkan masa untuk membaca :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti kena cari ruang sendiri utk membaca, ros.
      sekali-sekala melarikan diri drpd kebiasaan :)

      Padam
  11. bes jugak sesekali habeskan masa membaca hehe

    BalasPadam
  12. saya kalau baca novel , semua bnda tak jalan dh... tetap nk habiskn novel tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mesti geram selagi tak dapat habiskan :)

      Padam
  13. me time nie la mase kite nak restt..hihi.. buat perkara untuk diri sendiri rase best..huhu

    BalasPadam
  14. we need time and space for ourself kan.. da habis belum
    bacanya..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes, kena ada masa utk diri sendiri. Udah abis bukunya :)

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...