728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Rabu, 11 Mac 2015

Wordless Wednesday: Doakan yang Terbaik

Damansara Specialist Hospital

51 ulasan:

  1. Hurmmm... Hati memang meruntun kalu tengok 3 huruf tu... Semoga urusan dipermudahkan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks, SS. Alhamdulillah, setakat ini baik-baik aja laluannya.

      Padam
  2. Allah permudahkan semuanya untuk Kak Farrah dan keluarga..amin :)

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Terima kasih, ekin. Alhamdulillah,..so far laluannya lapang.

      Padam
  4. Semoga semuanya baik2 sja ya Kak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, semuanya bertambah baik, Wana. Thanks.

      Padam
  5. semoga urusan di permudahkan.

    BalasPadam
  6. kenapa ni Kak Farrah..
    Semoga dipermudahkan ye akak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cekebon masuk ICU, ada jangkitan paru-paru. Alhamdulillah sekarang dah dirawat di wad biasa. Thanks, Syida.

      Padam
    2. banyak jugak sakit yang lambat sembuh kena jangkitan paru2.. apapun semoga Cekebon cepat sembuh..

      Padam
  7. smoga dipermudahkan..
    amin

    BalasPadam
  8. siapa yang masuk situ? kenapa? apapun semoga dipermudahkan segalanya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cekebon, eyda. Alhamdulillah sekarang ni keadaannya dah bertambah baik.

      Padam
    2. tu laa tetiba jer, apapun semoga Cekebon cepat sembuh..

      Padam
  9. Smoga semua urusan dipermudahkan olehNYA.

    BalasPadam
  10. Semoga dipermudahkan segala urusan Kak Farrah, InshaaAllah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya Allah, terima kasih ye Dilla :)

      Padam
  11. Why?? What happen farrah? InshaAllah, semoga semuanya ok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cekebon kena jangkitan paru-paru, DP. Alhamdulillah, keadaannya dah bertambah OK.

      Padam
  12. walau siapa pun ahli keluarga Farrah yg masuk ke situ..sis JM doakan agar semua berjalan lancar dan cepat keluar dari bilik yg SERAM tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih banyak2 atas doanya, Sis :)

      Padam
  13. semoga dipermudahkan segal urusan yer farrah...semoga farrah sekeluarga tabah menghadapi ujian ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks so much, sis. Mudah2an semuanya mudah hingga segalanya selesai.

      Padam
  14. semoga semuanya dipermudahkan ya kak Farah

    BalasPadam
  15. Salam singgah pagi jumaat....semoga segalanya di permudahkan sis...

    BalasPadam
  16. CEKEBON ke yg masuk wad ni Farrah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye, sis. Masih dalam treatment. Kena buat dialysis utk nyahkan kuman sebab infection sampai kidney. Kebetulan Cekebon mmg ada masalah buah pinggang.

      Padam
  17. 9 Mac BAbah x ada...11 Mac ada yg masuk WAd...besar betul duggan buat Farrah..sis JM dapat merasai perasaan Farrah ketika ini...sabar je sayang..kalau sis JM ada bersama boleh tumpangkan bahu

    BalasPadam
    Balasan
    1. dugaan ni.. moga kak Farah kuat...

      Padam
    2. Sebenarnya Sis, pagi 9 Mac Babah pergi, petangnya tu jugak ibu admitted. Penat & terkejut tu yg triggered sesak nafas ibu. Alhamdulillah, dapat detect dia ada jangkitan paru2. Terima kasih, JM & Zarul atas doa & semangat yg dihulur. Insya Allah, Allah beri dugaan yg mampu utk digalas :)

      Padam
  18. tak tergambar perasaan akak :(

    BalasPadam
  19. Minggu lepas kita mengalami perasaan yg sama rupanya.

    BalasPadam
  20. huuurm T.T semoga semua diprmudahkan Kak Farrah..
    stay strong =)

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...