728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Selasa, 14 April 2015

Selamat Pagi

Setiap pagi kita berpeluang mulakan hari baru dengan dua pilihan,...



22 ulasan:

  1. kena bangun laa keja hari nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pe,..bangun pagi cari rezeki :)

      Padam
    2. betul tuh kak Farrah.. kalau hari cuti boleh laa nak sambung tido ke apa.. hehehe..

      Padam
  2. haha..betul tu kak..kekadang pandai terlajak tarik selimut..ish..ish..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hikhikhik betul tu Wana, tertarikkkk :)

      Padam
  3. Wake up dan pergi kerja...huhuhu :)

    BalasPadam
  4. bangun..bangun.. hehe.. mimpi is ni not real..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahah bangun! Ikut cakap Syida, bangunnnnnn!

      Padam
  5. bangun pagi...kena cari rezeki ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu, anies! bangun pagi, gosok gigi, mandi, cari rezeki :)

      Padam
  6. Yang pasti hari ini seharusnya lebih baik dari semalam 😁

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul sesangat, AI. Pasti lebih baik, insya Allah :)

      Padam
  7. I guess I need to wake up and start chasing my dream :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wake up cayang! GO CHASE YOUR DREAMS!

      Padam
  8. Selamat pagi kak... gagahkan diri bangun keadaan xsihat sikit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Shiannya ekin. Penat berkenduri lah tu. Get well soon!

      Padam
    2. Ha ah ekin jung bagi siso kat orang dari pukul 12pm smpai ke petang huhuu... makan nasi 2 kali... minum ais sirap banyak tu yang kena batuk kering, selesema ni... demam xdah

      Padam
  9. dah xboleh sambung2 tido dah kak farrah mcm dulu
    semua kene bgon dan kejar semuanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. It's ok, Ayu. Hidup berkejar-kejar ni ada manis & seronoknya :)

      Padam
  10. okay.. let me sleep for another five minutes..
    penipuan semua orang =P

    BalasPadam
  11. saya mimpi lelaki handsome. tapi macam mana nak kejar dia? kenal pun tak.. hehehehehehehhehehe. lelaki pakai baju koboi lak tu. macam mana boleh termimpi tak tahu -.-

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...