728 x 90

Ahad, 12 Julai 2015

Jom Buat Kuih Raya!

Hujung minggu ni mesti ramai yang bertungkus-lumus buat kuih raya kan? Mesti meriah suasana dapur! Saya paling suka waktu-waktu begini, dapur dan rumah semerbak bau biskut dibakar.

Jom intai entri lama biskut raya saya. Klik pada gambar ye :)

Biskut Badam Lemak

Oat and Oreo Cookies

Makarun Kelapa

*Scheduled entry

29 ulasan:

  1. Dah start dah ? Ain malam ni bru nak start hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat membuat kuih raya, Ain :)

      Padam
  2. semua biskut di atas tak mkn n buat hihihi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. :) :) :)
      ekin suka biskut apa?

      Padam
    2. Ekin taw mkn saja akak .. makan sedap ambik lagi sampai puas... hahahahah

      Padam
  3. Mummy bawu je sdh buat kacang botak, yg lain kami tunjuk2 je.....;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rajinnya mummy Cikna buat kacang botak! Sedap tu buat kunyah-kunyah!

      Padam
  4. tahun ni tak sempat buat.. sibuk menegemas je tak habis-habis lagi ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak mengapa. Sudahkan apa yang patut dulu. Packing and unpacking memang menyeksakan huhuhu

      Padam
  5. sy pun dah mula minggu lepas...tp wat biskut yg sy suka jerrrr....hihih

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi cara minda kita beroperasi samalah sis D. Saya pun mendahulukan selera sendiri :)

      Padam
  6. tahun ni tak buat kuih.. rasa malas pulak nak bakar2.. tunjuk je lah sejenis dua.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak yah pening kepala. Kuih tunjuk banyakkkk :)

      Padam
  7. bau kuih raya yang dibakar laa sedap.. tahun nih nak buat sejenis jer ikut permintaan anak.. yang lain mak dan adik dah buat.. hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak-budak tu suka kuih apa, Eyda? Biskut chocolate chips ye?

      Padam
  8. baru sempat buat satu jenis...adeyyy..xcemerlang betul tahun ni..hehhehe

    BalasPadam
  9. saya dah buat dah..semalam.hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wahhh, sukses Sal! Akak masih terhegeh-hegeh menyiapkan kuih raya ni :)

      Padam
  10. Wah, dah byk dah kuih Kak Farrah buat..hehehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kuih simple2 ikut sedap tekak je, CIk Mimie. Tapi yang kat atas tu tak buat kot tahun ni. Tu entri throwback raya dolu2 :)

      Padam
  11. byk jenis nye...semua x pernah mkn lagi...nampaknya perlu beraya di rumah Farrah ni :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahun ni tak buat biskut2 kat atas, sis. Tapi kalau nak datang raya, mehla...ada biskut2 lain :)

      Padam
  12. aida order dgn member.
    amik kat umah dia, fuiyoh semerbak mewangi bau umah dia...
    bau kuih raya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bau biskut dibakar memang best kan,.... :)

      Padam
  13. tak sempat lagi nak buat kuih raya untuk tahun ni
    kene buat lepas raya la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pe. Leh buat lepas raya. Syok gak ada stok utk kunyah-kunyah :)

      Padam
  14. Jommmm.. Awak buat bg kat saya.. Hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi ala kuih saya biasa2 je Yani :)

      Padam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...