728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Selasa, 1 Disember 2015

Dah Disember!!!

Assalamu'alaikum.
Entri pertama untuk bulan terakhir 2015 :)
Cuti Jepun saya dah berakhir. Sekejap je satu bulan berlalu.
Esok 'sekolah pondok-pondok' saya akan dibuka semula.
Rasa malas bergantang-gantang sungguh amat ketara dirasakan. Huhuhuhu!



Apapun, selamat melakar bab dua belas untuk 2015.
Saya masih hutang blogwalking dan balas komen dengan sesetengah adik-adik dan rakan-rakan.
Hujung minggu lepas berjayalah juga menentang rerobots ziarah kawan-kawan.
Tapi tak dapat cover semua.
Sabar ye...

97 ulasan:

  1. Balasan
    1. Petang ni diorang pi main bola,...saya blogwalking line clear :)

      Padam
    2. hihi boleh tau plak depa main bola..

      Padam
    3. robot ni tak reti nak cuti ke..

      Padam
    4. Tu namanya robot workaholic :)

      Padam
    5. @Zarul - dapat alamat dalam mimpi ;)

      Padam
  2. bulan depan dh tahun baru..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan kakak2... dah bab12...
      Ya Allah... masa untuk "pulang" sooo much near...

      N i think im not prepared...
      Ya Allah... takut nya....

      Moga Allah beri kita semua kesudahan yang baik di tempat yg baik dalam sebaik baik keadaan... insya Allah...

      Allahumma aameen

      Padam
    2. Aminnnn. Betul kan, bila2 masa kita boleh dijemput. Persediaan diri ke arah itu belum cukup2.

      Padam
  3. ROBOT kacau.. bersabar ye akak.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harapan akak moga rerobots ni berjaya ditumpaskan hingga pupusssss!

      Padam
    2. yana Aamiin kan, sebab dah tak tahan!!!.

      Aamiin Aamiin

      Padam
    3. Amin, sbb Cikna pun xsuka jgk rimas kot....

      Padam
    4. Hikhikhik kelakar pula rasanya ;)

      Padam
  4. hehehe... selamat datang Disember..

    semoga yang baik2 sahaja untuk kitaa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yesss,..moga yg baik2 aja utk kita hari ini, esok dan hari2 seterusnya :)

      Padam
  5. Salam disember kak farrah. SEMoga dipermudahkan segala urusan akak!

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Ohhh, wak ni anak hujung tahun rupanya :)

      Padam
    2. Happy birthday wak...

      Jom blanja papa rich jom

      Padam
    3. wah, huda...sape belanja sape ni..hehe.

      Padam
    4. Happy birthday in advance wak,

      Padam
    5. Hudalah kena open table :)
      Wak sebagai calon yang diraikan.. kita semua tumpang diraikan jugakla :)

      Padam
  7. Balasan
    1. Akak jalan2 ni robot tak muncul pulak,..buat masa ni lah :)

      Padam
    2. Robot tu kejap ada kejap tak de...

      Robot tu amenda sebenarnya

      Padam
    3. Dia kasi can akak jenjalan dulu huhu

      Padam
    4. Rerobots tu pun ada saka heheheeh

      Padam
  8. naik kematu jari klik gbr robot tu kan....huhuhuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang, sis D. Makin gemuk jari saya dibuatnya :)

      Padam
    2. mata pun macam nak terkeluar dah, asyik saloh aje

      Padam
    3. haaa...yg asik salah tu pun geram jugak.....rs nk cubit2 jer robot nih kan hehheheh

      Padam
    4. Saya rasa macam nak nanges kalau kena street names. Asyik2 kena repeat!

      Padam
    5. ehh sama laa farrah....dh la gbr dia kabur...adehhhhh..sakit jiwa kan heheheh

      Padam
  9. Rasa nak cekik2 robot tu... Adeiii laaa... Potong stim...

    BalasPadam
  10. Balasan
    1. Dakkkk,...Cekebon dgn arwah nenek yang selalu guna istilah ni. Cuti Jepun - cuti panjang. Kan kalau zaman2 dulu cuti perang lama ;)

      Padam
    2. Nasib baik bukan cuti hang tuah... kembara tak balik2... tak kan melayu hilang di dunia katanya... tapi dia hilang tah ke mana... keh keh keh...

      Padam
  11. Selamat datang Disember.. Dengan harapan semoga rerobots akan berkurangan... Hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin moga moga kurang la robot tu

      Padam
    2. Harapan besar,..harapan setinggi langit :)

      Padam
    3. Hahaha Pelik betul harapan bulan nie. XD

      Padam
  12. Balasan
    1. sangat bertuah bila time semangat takde rerobot KTC

      Padam
    2. Kan. Tapi biasanya jarang bertuah... Hehehe

      Padam
  13. Balasan
    1. B'cuti ke jepun lettew.....;-)

      Padam
    2. Hikhik sorry sebab bagi wrong impression. Cuti lama/cuti panjang. Kan baru2 ni akak cuti sebulan lebih :)

      Padam
  14. Dear kak farah... its not because of de gift.
    Its not only because of de permintaan pelik bin lawak haritu... hahaha.... but ...
    Dalam sedar atau tidak... u gv me a lot of support dlm blogging ni... seriously.
    N i appreciate it very much...

    N i learnt sooooo many things from u n ur blog... jazakillah khayr kakak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Speechless | Touched | Mmmuahhhhhhh

      Padam
  15. Balasan
    1. Thanks, PC. Nanti kita jumpa ye :)

      Padam
  16. tgal sebulan ja lagi utk kita melangkah ke tahun baru...

    BalasPadam
  17. Balasan
    1. Dakkkkk,...cuti je lama macam cuti perang zaman Jepun dulu :)

      Padam
  18. Nnt da klpgn jemputla singgah ke blog lya hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insya Allah. Akan terjah blog Lya :)

      Padam
  19. ramai yang kena robot tuh.. dia jeles kot farah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahah mak aihhh! Tinggi betul tahap cemburu dia!

      Padam
    2. cer komen untuk robot sama, baru dia tak jeles kot.. hahaha..

      Padam
  20. DIsember jer takut. sebab lagi banyak dateline nak kejar.. gggrrrr mereng jap

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat mengejar dateline, Eyja. Jangan mereng lama2 :)

      Padam
    2. itu dah semestinya. ahahhaha
      mereng sekali sekala jer. huhu

      Padam
  21. Lagi bpe hari je nk msk thn bawu, nk kne wat azam baru nieyhh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila buat senarai azam dengan kadar segera :)

      Padam
  22. Diana pun dtg lewat sehari kat bulan december ni Farah...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi tak mengapa. Tak jadi masalah :)

      Padam
  23. Salam december juga buat Farah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Moga Disember lebih baik, lebih bermakna ye :)

      Padam
  24. Farah cuti jepun...bila tu...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi cuti panjang macam orang cuti perang...dari hujung bulan 10 hingga hujung bulan 11 :)

      Padam
  25. enjoyed december farrah :) .. rerobots ada lg tau.. jaga2..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, Ros. Rerobots tu damba kasih. Kurang kasih sayang :)

      Padam
  26. Kurang 1 bulan je kan nak masuk Tahun Baru :)

    BalasPadam
  27. apa bende Nye tu Farrah? rubber / pemadam pensil ker?

    BalasPadam
  28. dah disember kan... kejap jer... azam saya untuk 2015 pun tak tercapai lagi. hahhaha

    BalasPadam
  29. tahun depan dah tak nak buat azam lagi. hahahha

    BalasPadam
  30. ni puasa pun x ganti lagi ni. huhu

    BalasPadam
  31. itulaaah.. pejam celik saja dah bulan baru.. nak masuk tahun baru lagi..
    memang tak terasa dah hujung tahun..

    BalasPadam
  32. Semoga bulan ini mendatangkan keceriaan dan kebahagiaan! Hehe

    BalasPadam
  33. Cepat masa berlalu.. aiza pun tengah hadapi tentangan robot sekarang.. hehe..

    BalasPadam
  34. Disember pun dh nak habis kakkkk. Nak skolah dhh
    Uwaaa. ⊙﹏⊙

    BalasPadam
  35. lg 2 hari kita nak abis kan januari ni kak farrah

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...