Isnin, April 11, 2016

Pemenang Bertuah Tolong Pilih Superhero

Assalamu'alaikum,
Selamat memulakan minggu baru!

Saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi tolong saya untuk pilih Superhero hasil imaginasi anak-anak cilik saya. Boleh baca mengenainya di sini. Memandangkan saya tidak available pada hujung Mac dan awal April, pengumuman pemenang pun terpaksa ditunda. Baru Khamis lepas sempat umumkan pada mereka.

By majority, superhero yang berjaya menambat hati kebanyakan pembaca di tower ini ialah Superhero 03. Superhero 02 pula mendapat tempat kedua.


Superhero 03
Alang-alang dah bersama mereka, saya minta pemenang tempat pertama dan kedua untuk cabut undi. Undi apa? Haaa,..kan melalui entri Tolong Pilih Superhero, bukan sahaja saya minta kalian untuk pilih superhero terbaik, bahkan bagi yang berminat boleh senaraikan kata adjektif tambahan untuk superhero-superhero yang berkenaan. Ada tiga  hadiah yang saya sediakan. 2 cabutan dilakukan oleh students, 1 lagi saya sendiri yang cabut.

...dan pemenang-pemenang yang bertuah ialah:







Tahniahhhh! Sis Fida, nanti tolong e-mel alamat surat-menyurat kepada saya ye. Tetapi, seperti yang saya beritahu dalam entri Tetamu Hebat Mac, hadiahnya saya pos lambat sedikit. Bulan ini saya sibuk buat persediaan untuk birthday Cekebon dan Dhila. Kebetulan, saya juga ada terlibat dengan dua party planning yang tarikhnya dekat-dekat. Jadi, urusan diri dan blog kena tolak tepi sekejap. 


49 ulasan:

  1. Alhamdulillah...menang rupanya ya...hehehe...hadiah lambat pun tak apa...terima kasih banyak-banyak...

    BalasPadam
  2. Tahniah untuk adik superhero 03 ... *tepuk tangan sambil ketuk gendang*

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya...tahniah juga buat adik superhero 03.....apa kata kita minta FMF tunjukkan muka adik tu....sipi2 pun tak pa kan Kim Chaa

      Padam
    2. hihihih.. mesti suka anak2 cilik kak farrah bila tahu diorg menang.. :D

      Padam
    3. Hihihi budak2 tu biasalah,..bersorak satu kampung dengar. Maaf ye, Sis Fida dan lain-lain. Sekarang ni saya elakkan pos gambar mereka. Dunia skrg macam2. Bimbang nanti disalah guna pula. Lagipun nanti nak kena minta green light drpd ibu bapa. Tak sedaplah sesuka hati pos gambar anak mereka :)

      Padam
    4. Betul juga tu...baik beringat sebelum kena ya....

      Padam
  3. Balasan
    1. kan.. budak2 mmg suka.. nak2 bab superhero ni..

      Padam
  4. tahniah kepada pelukis superhero tu.. tidak ketingggalan yang membantu Farrah memilih..

    BalasPadam
  5. ala kalah.. nangis bawah meja la.. sob sob sob..T_T

    BalasPadam
  6. Tahniahh! Rezekii. hehe

    Kak farrah, sihat kee? RInduuu sangatttt!

    BalasPadam
  7. Jap.. gosok mata.. saya ke yg atas tu kak??

    BalasPadam
  8. Tahniah kat semua yg bertuah ni.. :D

    BalasPadam
  9. ala...terlepas kontes ni.tahniah kepada pemenang

    BalasPadam
  10. Jay Emm kita kongsi hadiah kan kan kan... Ha ha ha

    BalasPadam
  11. ambooooi IY jadi abang ya skarang muahahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. oflah teacher... takpe uncle pulak...hahahahahhaha

      Padam
  12. CT nye superhero kalah eh wakaka.. yang macam Iron Man tu CT pilih..
    bias ngan Iron Man gitula ehee..

    BalasPadam
  13. salam! ,
    wah wah .. lama tak singgah , tengok tengok tak bertuah

    BalasPadam
  14. apapun rezekiorang lain, tahniah! semua :)

    BalasPadam
  15. untuk anak anak didik kak farrah sekali :D

    BalasPadam
  16. bila tgk superhero03 jadi pilihan sis JM dah senyum sbb pilih no 3 but!!!

    BalasPadam
  17. paling happy tu cabutan nama..nama auntie JM lak tersangkut..alhamdulillah REZEKI jgn di tolak heeee

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.