728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Rabu, 6 April 2016

Wordless Wednesday - Masker Strawberi dan Teh Hijau




Psstt! Nak buat masker teh hijau? Cuba variasinya di sini.

19 ulasan:

  1. Balasan
    1. hehehe sekali sekala, syira. lagipun senang je nak buat kalau bahan2nya ada :)

      Padam
  2. homemade masker..dapnya...hihihi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesekali manjakan kulit :)

      Padam
    2. hehe..jangan makan masker tu sudah

      Padam
  3. Best buat homemade masker sendiri.tapi strawberi tu sedapnya buat makan..^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheh selalunya memang akak buat makan, Wana. Tapi kebetulan ada yang dah mushy sikit, buat masker lah jawabnya :)

      Padam
  4. kalau saya mmng bye2 lah nk buat masker sndiri ni, hehe :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe akak ni pun sebab bahan2nya dah ada depan mata, Mazni :)

      Padam
  5. salam , wuuu masker , rajin akak , kalau yana fuh malas yang ampun

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alahai,..senang je nak buat. Kalau remeh akak pun malas Yana :)

      Padam
  6. rajinnya buat masker.. tak pernah buat pun..

    BalasPadam
  7. boleh cuba buat ni hihihihi

    BalasPadam
  8. masker yg beli di Korea pun x habis tempek lagi ;p

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...