728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Rabu, 13 April 2016

Wordless Wednesday - Satu Lagi Projek DIY


:)

30 ulasan:

  1. Apakah itu, nampak menarik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehh tunggu ye, BP. Ni baru first stage. Kumpul barang :)

      Padam
    2. hadoi dik farrah.
      memcm idea :)

      Padam
  2. Penasarannya..apakah? Nak tau sangat..huhu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboi, penasaran tuh! Tunggu ye. Nanti semua dah selesai akak share :)

      Padam
  3. macam cantk je.. candle light dinner eh kak ?? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Candle light? Wahhhhhh! Ekkkkkk! Kurang tepat ;)

      Padam
  4. Wahhhh nak buat apa yerk? Puas mencari jawapan. Hihihi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat masa ni kita kena buat x tahu... Sehingga dia update entry... Ha ha ha

      Padam
  5. Kot mana pun...cenderahati juga kan Pn Farrah..x dpt byg juga...huhuhu

    BalasPadam
  6. mesti cantik nanti cawan cute tu bila dihias nanti..

    BalasPadam
  7. nak buat pe kak farrah.. nak hias gelas tu ke?? erhhhh... curious ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. X kan nak buat bunga rampai pulak! Ha ha ha

      Padam
  8. bunga dlm pinggan tu mcm bunga nak buat kek..hihihih

    BalasPadam
  9. Perrrhhh ni projek tok moh ni ...

    Hiapppp

    BalasPadam
  10. Ini macam nak buat potpouri aje? Eh, betul ke saya eja. Haha.

    BalasPadam
  11. apa benda laaagi tu Kak Farrah.. cuba duduk dendiam ehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak farrah memang pesen takleh duk diam :) , kreatif kan

      Padam
  12. tu bunga gula yang orang letak atas kek ke..

    BalasPadam
  13. Apakah itu, diy lilin berbunga ke...

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...