728 x 90

Rabu, 22 Jun 2016

One man's trash,..


...is another man's treasure!

20 ulasan:

  1. apalah yang ada dalam kepala kak Farrah tu. mesti ada benda kreatif akak boleh buat kan. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Heheeh ini bukan nak buat kraf, Amy. Ni nak kasi orang.

      Padam
  2. nk kitar semula ke ni? ;-)

    BalasPadam
  3. Hampir setiap bulan... SS akan jual botol kosong mineral... Sebab SS tak boleh minum air biasa... Cikgu nak buat apa botol kosong tu?

    BalasPadam
  4. Kak Farrah hantar kitar semula ehh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kertas dan buku akak hantar kitar semula, tapi plastics selalunya tak sebab makan ruang nak kumpul. So, akak letak dekat tong sampah depan rumah. Nanti orang yang kumpul botol leh ambil dan pergi jual :)

      Padam
  5. salam.. kak farrah kat rumah banyak jugak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam. Jangan buang begitu sahaja ye. Kita recycle :)

      Padam
  6. Balasan
    1. Letak depan rumah, untuk orang yang kumpul2 botol. Nanti diorang leh jual :)

      Padam
  7. kadang kita buang je, tapi ada yang jana pendapatan dengan nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah sebabnya. Sampah bagi kita, duit bagi orang lain. Akak selalu asing siap2 botol2 plastik ni dalam satu plastik sampah khas. Nanti orang yang cari botol2 terpakai leh ambil tanpa perlu selongkar sampah kita :)

      Padam
  8. hehehe kretip Kak Farrah buat tajuk and continuation gitu..

    BalasPadam
  9. selalu sepupu CT yang rajin sangat ngumpul.. memula dulu kami buat tatau je.. tngk skali dia bawak pegi recycle haaaaa bawak balik beratus tudia.. sakan skarang semua pun nak kumpul..

    BalasPadam
  10. lagi satu kalo nak kurangkan.. beli yang peket kan.. sbb botol kita da ada..

    BalasPadam
  11. rumah ekin pun banyak jugak ni...

    BalasPadam
  12. banyaknya, nanti ada laa hasil kreatif daripada Farrah..

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...