728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Rabu, 10 Ogos 2016

Wordless Wednesday - Macam Monyet!

24 ulasan:

  1. sekali tengok , macam monyet(mawas) pun ade juga

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. baca komen kat bawah tu SSmm tulah nama bunga nyee.. hihihihihihi

      Padam
    2. orked..bunga apa? orked... bunga apa? orked... :P

      Padam
    3. Komen bawah mana ikhwan? Bawah tanah ke? Keh keh keh...

      Padam
  3. bunga "bagau kera mendapat bunga" kihkihkih

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa bagau tu ikhwan oi.. adik beradik bangau ke? heee

      Padam
    2. Bagau tu pe? Keh keh keh....

      Padam
  4. Nampak jelas bentuk muka monyet tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan cik mimie. serious mcm monyet kan

      Padam
    2. Bentuk gigi tu yang buat dia ada bentuk monyet..seramm tgk lama2.. hahaha

      Padam
  5. macam bunga orked je.. heee

    BalasPadam
  6. Apa nama pokok ni? Memang muka dia nampak serupa macam monyet.

    BalasPadam
  7. jelas nampak gigi, mata, mulut, hidung semua

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...