728 x 90
Assalamu'alaikum,

Currently away from my tower. Berehat daripada berblogging untuk sementara waktu. Entri-entri selepas ini sehingga hujung Mac, scheduled entry.

Insya-Allah, jumpa lagi nanti. Ada kesempatan saya balas komen dan blogwalking ye :)

20 Februari 2017

Sabtu, 17 September 2016

My Playful Saturday


Assalamu'alaikum,
I am away from the tower for a few weeks (or maybe month/s). Ada major commitments yang perlu diselesaikan. So, will not be able to blog for quite some time. Entri-entri sepanjang tempoh ini adalah scheduled and auto published.

Insya-Allah, we'll catch up later. Bila-bila sempat, saya akan singgah blog, jejak kasih dengan kalian. Till then, take care. In case you need to reach me, kindly drop a note at faidamf[at]gmail.com. ~Farrah, 3 September 2016
-----------------------------------

Assalamu'alaikum.
Selamat berhujung minggu.
Bersiaran dari tempat baru.
Dua tiga minggu ini saya sibuk dengan urusan luar.
Pada masa yang sama sibuk menyesuaikan diri dengan tempat baru.
Tetapi, saya masih berulang-alik.
Belum sepenuhnya tukar 'mukim' ;)

Dua tiga minggu ini jugalah saya hanya sempat intai-intai blog.
Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, dengan tugas dan komitmen saya sekarang,
agak sukar nak luangkan masa berblogging.
My new life is totally NEW!
Banyak benda yang perlu dikejar.
Macam-macam perkara asing yang saya perlu cope.

Alhamdulillah, hari ini saya lapang.
I earned the whole day to myself.
Masa untuk saya dan diri saya ;)
Nak keluar langsung tak larat.
Jadi, saya pilih untuk buat aktiviti-aktiviti kegemaran saya.
...and I found solace in scrapbooking.

Projek hari ini...belum siap sepenuhnya.

Dah lama benar album scrapbook saya tak berisi dengan page baru. Indahnya duniaaaaa! Happy semacam dapat potong-potong, tampal-tampal, hias sana, conteng sini ;) Hilang semua stress! OK, hingga jumpa lagi. Enjoy your weekend!

55 ulasan:

  1. Reen singgah intai-intai blog juga.. ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, Reen sebab sudi intai ke mari 😊

      Padam
  2. Balasan
    1. Lebih kurang begitulah, Zarul. Tapi bukan kerja official 😊

      Padam
  3. new life ? congrats Kak Farrah... best of luck !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks so much, Firah! Masih menyusun rentak lagi ni hihihi doakan akak ye :)

      Padam
  4. wahh.. tempat kerja baru ke? ade kosong tak? hehee...


    jom jemput-jemput sini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak kerja apa tuh? Ada passport tak?

      Padam
    2. KEja tukang goreng jemput jemput gaknya.. he he he...

      Padam
    3. Tukang goreng jemput2? Jemput2 apa? Pisang? Labu? Bawang? ;)

      Padam
  5. Tempat kerja baru atau tempat tinggal baru?
    Apapun, moga serasi la di tempat baru.:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh kata dua-dua, Cik Azz. Amin. Mudah2an begitulah. Terima kasih banyak2 ye 😊

      Padam
  6. Hobby Farrah memang sama dengan saya. Selain suka deco planner, saya juga suka scrapbooking.. Cuma masa tak mengizinkan, ikut sempat baru buat scrapbook..

    Semoga segala urusan Farrah dipermudahkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah LZ. Nak buat benda2 ni kena betul2 ada masa. Barulah feel nak hias itu ini. Tapi LZ extra rajinlah sebab hias planner. Saya jenis yg suka buat bullets je. Nway, thanks atas doanya 😊

      Padam
  7. Balasan
    1. Buat masa ni memang dan sedang busy, Intan 😊

      Padam
  8. Balasan
    1. Rindu Intan juga. Maaflah lama tak bertandang ke blog Intan 😊

      Padam
    2. Miss u too...
      * sibuk jek... ha ha ha..

      Padam
    3. Hahahaha miss u two, tweee, fourrrr!

      Padam
  9. wah tempat kerja baru, so semangat pun baru

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semangat baru campur lemah semangat sekali-sekala hihihi

      Padam
  10. mesti dah kurang entry kat sini.. apapun semoga yang terbaik buat Farah.. semoga dipermudahkan atas semua urusan Farah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih banyak2, Eyda. Alhamdulillah, sekarang ni dah boleh bernafas sikit :)

      Padam
    2. rindu nak baca tulisan baru daripada Farah.. rajin2 update ya..

      Padam
  11. apa saja yang kak farah buat...semoga dipermudahkan

    BalasPadam
  12. semoga urusan kak Farrah dipermudahkan ye..take care. saya datang mengintai ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cakkkkkk! Terima kasih ye, Sal. Sal pun jaga diri baik2 juga ye.

      Padam
  13. Awak kat mana? Awak kat mana? Ha Ha Ha...

    BalasPadam
  14. Balasan
    1. Haah busyyyy la, SS. Penat mengurus diri :)

      Padam
  15. Balasan
    1. Itu kertas skrap SS, jenis yang dah siap ada design. So, tak jenuhla nak menghiasnya :)

      Padam
  16. Semoga Allah memudahkan semua urusan Cik Farrah. =)
    Bestnya jadi kreatif. Harap bakat macam tu dapatlah kat anak kecil saya ni. Aaminn.. ^_^

    BalasPadam
  17. Farrah! no wonder lama x muncul kat blog..entri pun kurang

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehhe kak farrah nya kurang yana takde teruih

      Padam
    2. hehehhe kak farrah nya kurang yana takde teruih

      Padam
  18. so skrg ni pindah umah jgk lah eh..alamat lama dh x boleh guna or mcm mana

    BalasPadam
  19. dah tak mengajar anak-anak cilik lah eh..sibuk nk tahu ni

    BalasPadam
  20. all the best Farrah..selesaikan dulu apa yg patut..sis JM tetap merindui mu

    BalasPadam
  21. Kak Farrah pindah jauh ka?
    Moga dipermudahkan

    BalasPadam
  22. rindu nya nak aktif macam dulu, yana pon dah jarang sangat update!

    BalasPadam
  23. moga dipermudahkan ye kak ...
    kirim salam cekebon kalau akak baca komen ni!

    BalasPadam
  24. btw , tangan magic akak selalu berjaya buat yang melihat terpikat

    BalasPadam
  25. kak farrah pindah mane ni?
    oh my ape yang ayu trtggl..
    ayu ni da la asyik lupe ingatan je

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...