Isnin, 26 September 2016

Raikan Hari Kopi Sedunia dengan Nescafe Barista

Siapa coffee addict di sini? Any coffee lover? Hantu kopi? Tak boleh langsung jumpa kopi? Tak semangat mulakan hari selagi tak teguk kopi? Kita geng! Saya tak sedar sejak bila saya suka minum kopi. Tetapi, di rumah ni, kopi dan saya macam dah share satu nama ;) Walaupun pada hakikatnya saya tak boleh minum kopi sangat sebab sifatnya yang berasid tu tak sesuai untuk diet harian saya heheheh normally lepas minum kopi baru pura-pura menyesal.

I love everything about coffee. Dari pokoknya, coffee beans, cara biji kopi diproses, dibakar, dipanggang, ditambah perasa, sehinggalah ke cara kopi disediakan dan aromanya. Robusta,..Arabica,..dua-dua saya suka! In fact, sekarang ni saya sibuk bereksperimen campurkan kedua-duanya. Kononnya nak hasilkan campuran kopi sendiri yang kaww ikut tekak.

Saya miliki beberapa coffee maker untuk brew dan bancuh kopi ;) ada aeropress, french press, vietnam coffee maker/filter dan yang akan buat saya perasan macam saintis bijaksana - syphon. Semuanya saya suka! Guna ikut mood dan kerajinan. Tiba-tiba, buka web Lazada, ternampak pula 'tawaran-tidak-boleh-kata-tidak' di bawah:


Hanya RM239! Dan kita dah boleh jadi barista di rumah sendiri!

Dengan sentuhan 1 butang, boleh buat kopi pilihan mengikut citarasa kita! Bestnya! Harga sangat-sangat berpatutan. Saya tengah yakinkan diri untuk beli sebijik nih! Ala-ala reward untuk diri sendiri. Rupa parasnya yang menawan sesuai untuk jadi ahli baru dapur saya. Lagipun, there's always a reason to celebrate, right? Apa kata hadiahkan Nescafe Barista ni untuk diri anda atau isi rumah bersempena dengan Hari Kopi Sedunia yang bakal disambut 1 Oktober nanti? Jom grab offer ni!

Berminat? Klik sahaja banner-banner di atas.

Selain itu, jangan lupa! Alang-alang dah dapat gaji tu, bolehlah intai-intai tawaran super menarik #mycybersale. Sale berlangsung dari 26 sehinggalah 30 September. Klik banner di bawah.

Lazada Malaysia

Selamat Menyambut Hari Kopi Sedunia!

18 ulasan:

  1. saya suka kopi tp jarang minum.. ok ke ayat tu.. hehe...


    jom jenguk sini ya.. hehe

    BalasPadam
  2. kopi saya minum... tapi nescafe saya tak bole dah minum...

    BalasPadam
  3. Reen tak pandai minum kopi.. Air yang paling buat Reen addict adalah Milo O Ais! Fav air ni. ;)

    BalasPadam
  4. mudahnya kalau ada mesin ni... nasib baik saya bukan peminat kopi hihihihihi

    BalasPadam
  5. saye bkn peminat kopi.. tp kdg2 mnom jgk.. hehe

    BalasPadam
  6. Uish menarik hmmmm bahaya tengok Lazada time duit tengah semput ni haha

    BalasPadam
  7. kita geng!! selagi x minum kopi mmg x semangat nak buat keje

    BalasPadam
  8. minum okay, tak minum pun okay. but most of the time, tak minum pun. ^_^

    BalasPadam
  9. suka kopi juga.. jangan nescafe jer, maunya pening kepala seharian..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yana sakit perut tapi still minum jugak nescafe sedaaap!

      Padam
  10. tak boleh minum kopi nanti SS marah ;p

    BalasPadam
  11. kalau nk minum pun jgn kasi dia tahu heee

    BalasPadam
  12. pergh..kepada pencinta coffee sesuai sgt beli produk ni..hari2 leh minum

    BalasPadam
  13. Yana suka kopi tapi tulah jarang minum kopi!

    BalasPadam
  14. zamn study selalu minum kopi 3 in 1 pastu sakit kepala

    BalasPadam
  15. tapi betul lakan kopi ni tak leok sangat untuk diet kehkehek tapi sedaaaap! itu masalahnya

    BalasPadam
  16. kak farrah ade mesin ni..
    dulu ayu penah kerja sbg coffee barista tau
    start dr tu y ayu addict dgn kopi...
    bau dia ummmmppphh

    BalasPadam

Sudi-sudilah tinggalkan jejak anda di sini :)
Sekiranya hendak meletakkan sebarang pautan/link/URL, sila ikut langkah -langkah di tutorial ini --> Cara Meninggalkan Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...