Isnin, Jun 25, 2018

Kad Hari Raya Nina Ahmad

Assalamu'alaikum,
Selamat Memulakan Minggu Baru! Bagaimana hujung minggu kalian? Sibuk penuhi undangan rumah terbuka?

Saya pun masih sakan beraya. Ni baru sempat masuk tower semula. Kali ni nak buat entri penghargaan khusus dan istimewa buat adinda Nina Ahmad, si pemilik blog Cik Suka Taip. Kenapa? Sebabnya, pada penghujung Ramadan yang lalu, saya dapat kiriman kad hari raya daripada Nina. Seronoknya! 



Inilah kad eksklusif daripada Nina. Tema bunga-bunga. Sebenarnya kad titipan Nina ini dah selamat sampai beberapa hari sebelum raya. Memandangkan saya tiada di rumah (dah pergi cuti-cuti pra raya😉), kad ini baru keluar dari peti surat hanya a few days selepas raya. Waktu dah kembali semula ke rumah. Tersengih-sengih dapat kad raya yang tangible. Meaningful sangat!

Terima kasih banyak-banyak, Nina. Setiap tahun tak lupa nak kirim kad pada akak. Super duper happy akak dibuatnya. You are so thoughtful. Akak doakan Nina sentiasa ceria dan bahagia, dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan sempurna. Moga punya kesempatan masa dan kudrat untuk kejar setiap impian 😘

Haa,...siapa-siapa yang tengah rajin blogwalking tu, singgahlah beraya di blog Nina ye.



12 ulasan:

  1. nk beritahu saya dah terima kad raya yg super comel tu terima kasihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. Saya risau juga tak sampai takut pos malaysia cerewet dengan kad yang ada embellishments 😊

      Padam
  2. Nina memang rajin kasi kad raya. hehe..

    BalasPadam
  3. Sha pun dapat.. Teruja terima kad raya..

    BalasPadam
  4. thn ni tak terima kad raya pun :( hu hu hu
    next year need to send some to get some :)

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.