Isnin, November 30, 2020

Kelabu YonnyBoii Feat Azlan Typewriter (Easy Chords)

Saya biasa dengar lagu-lagu YonnyBoii dan kolaborasi penyanyi ini dengan beberapa penyanyi lain. Tetapi, dalam banyak-banyak lagu, secara peribadi saya suka lagu Kelabu. Bagi saya gandingan YonniBoii bersama Azalan Typewriter sangat kena. Pertama kali dengae je terus woww! Best!

Dari segi lirik, semua tahu lirik-lirik lagu YonnyBoii ni macam mana, kan? So, tak perlu diulas lagi. Selain mesej yang hendak disampaikan, saya rasa kekuatan lagu ini turut terletak pada melodinya. Terutama sekali bahagian korus.

Alang-alang lagu dah best, kenalah nyanyi sambil petik gitar. Guitar chords Kelabu ini sudah ditransposed ke bentuk yang lebih mudah. Bukan saya buat. Kebetulan adik-adik di sini sedang sibuk cari chords lagu-lagu yang masuk Separuh Akhir Muzik-muzik 35 hendak buat mash-up, saya tumpanglah sekaki.

Selamat berdendang!

Kord Gitar From FAMF Tower


Kord Gitar dan Lirik Kelabu YonnyBoii Feat Azlan Typewriter (Easy Guitar Chords)


(Intro)

Am G F E

Ooh-ooh-ooh-hmm


Am 

Ku tidak mahu hanya

G

kata-kata di buku

F

kutakut akan janji

E

jadi lidahku kelu

Am

ku hanya mahu rasai

G

diriku diperlu

F

kusediakan payung

E

untuk engkau berteduh


Am

Maafkan salah silap kutahu yang 

G

aku ini bersalah

F

ku hanya mahu jadi 

E

tempat untuk mengadu kau susah


Am

Walau hanya mampu berdiam

Em

walau hanya mampu mendengar

F

isi hati kau aku selam

E

janji sifat kau tak terpagar


Am G F E

Ooh-ooh-ooh-ooo


Am

Hatiku sedih jiwaku risau

G

mataku rindu memandang engkau

F E

aku cuba untuk bertahan ooh yeah


Am

Ya aku tahu, kau mahu ku senyum

G

tapi hati ini semakin mendung

F E

tanpamu, hmm ... tanpamu



Am 

Ku tidak mahu hanya

G

kata-kata di buku

F

kutakut akan janji

E

jadi lidahku kelu

Am

Ku hanya mahu rasai

G

diriku diperlu

F

kusediakan payung

E

untuk engkau berteduh


Am G F E

Ooh-ooh-ooh-hmm


2 ulasan:

  1. Terbaiklah.. Ade sediakan chord gitar lagu kelabu.. Boleh suruh Mr. Otomen Taro try main ni

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.