Selasa, Mei 18, 2021

Kord Lagu Hilang Gelita - Khai Bahar OST Kisah Cinta Rumi

Pertama kali dengar lagu Hilang Gelita sewaktu baru released di Youtube, saya rasa biasa sahaja lagu Khai Bahar yang ini. Durja lagi sedap kot. Jangan marah. Pendapat telinga pada masa tu hehehe 

Hendak dijadikan cerita, saya dan Bott diserang kebosanan. Tiba-tiba rasa macam dah lama tak layan drama Melayu. Selepas khatam Penjara Janji, kami tonton Kisah Cinta Rumi.

Masa tengok Kisah Cinta Rumilah baru perasan lagu ni sedap. Dah dengar banyak-banyak kali tu kan… terus suka. Dah suka, sesi bersama si Kapok perlulah main lagu Hilang Gelita. Chords di bawah secara kasarnya easy chords. Sesuai untuk pemula dan orang jari ketat malas practice tak tangkas tukar chords seperti saya πŸ˜…. Tetapi, ada Cm di beberapa bahagian. Jangan bimbang. Cari video di Youtube untuk chord Cm yang mudah. Selamat berdendang!

Kord Gitar From FAMF Tower



Kord Gitar dan Lirik Lagu Hilang Gelita - Khai Bahar

OST Kisah Cinta Rumi 


Am Em F  
Ku merisik sebenar cinta
Am Em F  
ku lemah dengan ikrar
Am Em F    
kala takdir bicara
Am Em F  
ku temukan jawabnya

Dm Am
namun tak ku sangka
B7 Em
nista menikam cinta

E

(Chorus I)
C
Terhalang 
Em Am        
kau hilang dalam luka yang terhalang
D G           
pasti kuperjuangkan cinta kita
E C  
aku takkan mengalah
E Am
walau kau berubah ku tak berserah
D G
ku hanya ingin kembalikan
E Cm
kita bahagia berdua ohh uuu uuu

G Cm G

Am Em F  
Cinta ini sempurna
Am Em F  
kala ikhlaskan rasa
Dm Am
kau bak cahaya
B7 Am  Dm
dalam deritaku 

(Chorus II)
C
Terhalang 
Em Am        
kau hilang dalam luka yang terhalang
D G           
pasti kuperjuangkan cinta kita
E C
aku takkan berserah
E Am
walau masa yang memisahkan kita
D G
ku yakin kita pasti kan bersama
E Cm G
terus bersama oh oh oh
Cm G
ku pasti terus bersama

G E 

Am D
Terus bersama
G
aku 
E C
aku terus mencuba
E Am
walau kau berubah ku tak berserah
D G
ku hanya ingin kembalikan
E Cm
kita bahagia berdua

G Cm G  G
C

5 ulasan:

  1. Kak ret dah jarang dengar lagu... tmbh2 lagu baru skrg ni mmg satu apa pun x tau heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pe, Kak Ret. Nanti saya boleh tolong nyanyi hehehe

      Padam
  2. πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ

    BalasPadam

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.